hajoha Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hvordan få tilbake den gode forelskede følelsen?
manducabulla Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 For en annen person? Jeg vet at jeg får alltid fram forelskelsefølelsen for kjæresten min når jeg gjør noe fint for han. Iblant kan man ikke vente på at den andre skal gjøre noe fint for deg, så for min del fungerer det utmerket når jeg gjør han glad. For da blir han glad. Og ja.. Så fører det ene til det andre. Og man blomstrer inni seg Men man kan jo aldri være forelsket hele tiden, det er en ting som går over til kjærlighet, men..
henine Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hvordan få tilbake den gode forelskede følelsen? Er dette en du er sammen med?
FrizzleSizzle Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Ja, er det en du er sammen med? Det er en bok som heter "Forelsk deg i mannen din", jeg har ikke lest den, så dette er ikke mye til boktips, men de har den på biblioteker rundt omkring. Se om det står noe nyttig der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå