Gjest Helen Parr Skrevet 11. januar 2008 #41 Skrevet 11. januar 2008 Jeg ser forresten at VGTV har filmet pågripelsen. Et klart tegn på at det har vært gode lekkasjer til pressen her...
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #42 Skrevet 11. januar 2008 Jeg ser forresten at VGTV har filmet pågripelsen. Et klart tegn på at det har vært gode lekkasjer til pressen her... Kripos har ikke lagt skjul på at de har hatt ertterforskere i Bergen i forbindelse med denne saken en stund nå. Da har selvfølgelig pressen holdt dem under oppsikt dag og natt. Kan også ha vært lekkasjer, men ikke nødvendigvis.
lille_lam Skrevet 11. januar 2008 #43 Skrevet 11. januar 2008 (endret) Skal ikke overgripere også ha en forsvarer? Når Staff er flink på sånne saker, syns jeg ikke det er så rart at han sier ja til denne. Staff skal bare legge til rette slik at alt som taler til mannens fordel kommer fram - dømmingen er heldigvis opp til noen andre. Det at Staff sier ja til en slik sak betyr ikke at han syns det er greit med folk som forgriper seg på barn. Derfor burde de heller aldri ha oppgitt disse opplysningene. Jeg tenker også på de andre personene som også kan bli mistenkeliggjort av dette, og som er helt uskyldige. Har ikke sagt noe om at han ikke skal ha en forsvarer! Staff synes jeg ikke om, hadde heller sett en annen advokat som ikke lager "show" ut av alvorlige saker Såpass vet jeg at om en advokat tar en sak, så er ikke det det samme som om han synes at det er greit å gjøre hva enn det måtte være klienten dems har gjordt. Jeg har hørt mye om hva Staff mener om foskjellige ting, dette er ting han selv har ytret og jeg har IKKE noe til overs for han! Noen glupe kommentarer fra han i dag. 1. dag og han er i gang allerede med "showet" http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/11/523612.html Hvorfor forholder han seg ikke til bare å snakke om klienten sin?! Hvorfor må han absolutt også slenge ut sine personlige meninger og annet viss vass? ER det Staff som skal avgjøre om det har skadet guttene som har opplevd dette eller ikke? Hva med å høre med de som faktisk har opplevd dette?? Endret 11. januar 2008 av lille_lam
Gjest Frk Åberg Skrevet 11. januar 2008 #44 Skrevet 11. januar 2008 Åh himmel.... dette må være dagens skylapp-utsagn... ER paven katolikk? Ja, selvsagt er han det... Så du mener at advokater som forsvarer kjeltringer har tvilsom moral? Interessant. Og litt skremmende. Hvis jeg var advokat, skal jeg ikke selv si at jeg ville klart å forsvare en jeg trodde hadde begått overgrep mot barn, men enkelte er flinkere til bevare sin profesjonalitet enn andre. Hvorfor forholder han seg ikke til bare å snakke om klienten sin?! Hvorfor må han absolutt også slenge ut sine personlige meninger og annet viss vass? ER det Staff som skal avgjøre om det har skadet guttene som har opplevd dette eller ikke? Hva med å høre med de som faktisk har opplevd dette?? Jeg er enig i at det er rimelig drøyt av ham å si at de ikke har tatt skade av dette. Én ting er hans personlige meninger når de ikke er knyttet opp mot en bestemt sak, men å si det han er gjør, i denne sammenhengen, knyttet opp mot konkrete barn, er å gå over streken. Selv om det på noen måter er en slags gledens dag for ofrene at overgriperen kanskje er tatt, så er det nok ikke så lett for dem når alt dette dukker opp igjen. Mange av dem må gå på skolen som vanlig og late som ingenting når kameratene snakker om Lommemannen. Det kommer til å bli skrevet mye i avisene framover, og jeg kan bare tenke meg hvilken belastning det er for barn og etter hvert voksne som forsøker å legge overgrepene bak seg.
The Kitten Skrevet 11. januar 2008 #45 Skrevet 11. januar 2008 Nettavisene varsler at "Lommemannen" er tatt i Bergen, og at det skal være pressekonferanse i Follo kl. 14. Håper dette er rett mann!! http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/11/523545.html Det er rett mann, tro meg. Den fantomtegningen som er av ham er helt lik et bilde av ham, så de har ham nå, og godt er det
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 12. januar 2008 #46 Skrevet 12. januar 2008 (endret) Det er rett mann, tro meg. Den fantomtegningen som er av ham er helt lik et bilde av ham, så de har ham nå, og godt er det Jeg tror deg! Og jeg er så glad for at han har blitt tatt. Men ikke om jeg skjønner at ingen har kjent ham igjen på bildene, iallefall ikke hvis et av bildene er helt likt ham. Jeg har selv sittet og sett på de kripossidene flere ganger, sett og sett og tenkt og tenkt, om jeg kunne ha sett det uvesenet noe sted. Men nå er han tatt, så får vi håpe sakens alvor gir ham en riktig straff. Endret 12. januar 2008 av Trampe
Grissini Skrevet 12. januar 2008 #48 Skrevet 12. januar 2008 Jeg ser forresten at VGTV har filmet pågripelsen. Et klart tegn på at det har vært gode lekkasjer til pressen her... Det skal nok dessverre svært mye til for at pressen ikke får snusen i noe... Jeg syntes svært synd på mannens familie. Det tok nok ikke mange minuttene før "de aller fleste" i Bergen visste hvem denne mannen er, og tenk på hvilken enorm belastning dette må være for familien. Han der godeste Staff bør snart beskyttes mot seg selv. Han lirer nå av seg så mye søppel at jeg vet nesten ikke hva jeg skal tro.
Arwen Skrevet 13. januar 2008 #49 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Tråden er ryddet. Arwen (mod) Endret 13. januar 2008 av Arwen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå