Gjest Fru. østlandet Skrevet 23. april 2003 #1 Del Skrevet 23. april 2003 Er det noen som vet hvordan spiralkrøller ser ut? Er det noen som kan gi meg en lik til en side hvor det er bilde av en person med slike krøller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 23. april 2003 #2 Del Skrevet 23. april 2003 ehm noe slikt!!! http://www.darkgarden.net/images/corsets/m...men/baroque.jpg bare gjerne litt lengre og mer utstrekt, da blir det pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. april 2003 #3 Del Skrevet 23. april 2003 telefonledninger altså...? Sånne gammeldagse vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 ehm noe slikt!!! http://www.darkgarden.net/images/corsets/m...men/baroque.jpg bare gjerne litt lengre og mer utstrekt, da blir det pent Oi DÆVEN :o :o Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 23. april 2003 #5 Del Skrevet 23. april 2003 her er flere :D http://www.ci-n.com/armageddon/images/styles/Curls.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru. østlandet Skrevet 23. april 2003 #6 Del Skrevet 23. april 2003 Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. april 2003 #7 Del Skrevet 23. april 2003 Takker for alle svar! Slike krøller kalles "korketrekkere" og er rett og slett svært markerte krøller. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 23. april 2003 #8 Del Skrevet 23. april 2003 hva heter de på engelsk? jeg fant ikke korketrekkere i google Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 23. april 2003 #9 Del Skrevet 23. april 2003 Corkscrew curls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 25. april 2003 #10 Del Skrevet 25. april 2003 Korketrekkere lages ved at man "tvinner" håret før man ruller det med hårrullene. Det kan faktisk se ganske bra ut, om man har langt hår. En venninne av meg hadde det for noen år siden, og hun var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. april 2003 #11 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg får de om jeg har litt utvanna gelè i håret mens det er vått, og lar det lufttørke. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #12 Del Skrevet 27. april 2003 hva heter de på engelsk? jeg fant ikke korketrekkere i google Prøv "spiral curls" Jeg er amerikansk selv og det er mer vanlig kallenavn. (ikke at corkscrew curls er feil) Jeg har nettopp brukt Google og søkt under "spiral curls hairstyle" og treffe mange hits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 2. mai 2003 #13 Del Skrevet 2. mai 2003 Barnestjernen Shirley Temple hadde korketrekkere. Finnes nok på nettet et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #14 Del Skrevet 2. mai 2003 http://i.ivillage.com/goodhousekeeping/hb/...es/92hair1b.jpg er noe slikt, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 2. mai 2003 #15 Del Skrevet 2. mai 2003 Nei, nei Kira, de bølgene der er for slappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #16 Del Skrevet 2. mai 2003 Nei, nei Kira, de bølgene der er for slappe. Skal de være stive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. mai 2003 #17 Del Skrevet 3. mai 2003 Korketrekkere er slik som gode gammeldagse telefonledninger ja, de går "rundt og rundt". De "slappe" krøllene er rett og slett ikke "nok krøllet". Det er bare "pene krøller", ikke at det er noe galt med det, men det er altså ikke det vi lette etter her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå