Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

He he, trodde jeg var den eneste som brukte elektrisk tannbørste som vibrator. Det er utrolig effektfullt!!!

Enig med den som sa at du kunne begynne å bruke vanlig tannbørste i stedet, finn på en unnskyldning dersom hun skulle begynne å spørre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nam nam... musesmak :skratte:

Skjønner ikke helt hvorfor du synes det er så ekkelt jeg da. Regner med du har smakt på henne før, så det blir jo noe av det samme, hehe

Gjest tannfeen
Skrevet

Hmm jeg lurer på...

Bruker du soft, hard, eller kansje midt i mellom børste?

For du kunne jo kansje bytte til hard hvis du nå bruker soft børste.

Kansje hun da ville slutte å bruke den?

Siden den ville gjøre henne mere sår der nede.

Eller du kunne jo gå den andre veien også.

Hvis du har hard børste å bytte den om til soft så hun kan nyte det bedere.

Eller gå litt mere til værks,

å kjøpe en dildo å bytte den ut med tannbørsten i tannglasset.

Du kan jo dele gleden med henne også,

å vise at det ikke er noe å være flau over.

Nemlig prøv tannbørsten hennes på hodet ditt ( neden til ;) )

og skriv det i dagboken din som du plasserer fint på nattbordet ditt neste gang du drar til sjøs :)

Skrevet

Hahahahaha! :ler: Jeg hadde aldri funnet på det selv, så hun skal få ett poeng for kreativiteten!

TS: Bytt til vanlig tannbørste... ;)

Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke bare en dildo med vibrator til henne. Det fins mange nettbutikker så hvis du ikke tør gå inn i en eroticshop så kan du få pakke hjem:) En annen ting så gjør hun kanskje dette for å føle seg nærmere seg siden du er mye borte? Og desuten syns du det er avskyelig??? Har dere ikke oralsex dere da- trist i såfall. Og en siste ting- dagbøker er noe helt privat som ingen andre skal lese hvis ikke den som har skrevet det gir tilatelse. Der har du faktisk krenket dama di sitt privatliv. fyy..

Skrevet

tviler på at hun bruker det med børsten på, det skulle jo gjøre ganske vondt?

Skrevet

Det jeg reagerer mest på er at du har lest dagboka hennes, det er dritdårlig gjort. Vet ikke engang om jeg hadde villet ha deg lengre om jeg var henne. Du burde be om unnskyldning, og ikke gjøre det mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...