Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå har det seg slik at min kone har skrevet dagbok i alle år, har ikke lest noe i den og hun liker å holde det skjult. Jobber i nordsjøen så er borte lenge og hjemme lenge. så da jeg var alene hjemme en dag kunne jeg ikke dy meg med å bare ta en liten titt i boka.

Alt virket normalt de siste dagene og jeg leste tilbake for å se hva som hadde foregått når jeg var borte. På ene sida jeg kom til sto det at hun hadde lekt med tannkosten min. Vi har slik elektrisk børste man skifter hode på. Dette er jo helt avskyelig i mine øyne at jeg har pusset tennene med noe hun har stappet opp nedentil.

Problemet er jo at jeg ikke kan innrømme at jeg leser dagboka, skifter jeg tannbørstehoder på sparket tar hun kanskje hintet men finner ut at jeg leser dagboka. Hva bør jeg gjøre og hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Kjøp en vibrator til henne! Det gjør vel ingenting? Det finnes et sånt sett hvor man kan lage avstøpning av sin egen, kan du ikke lage en av deg selv og gi den i avskjedsgave neste gang du stikker?

Dette må du bare le av! Og du kan nok føle deg trygg på at hun ikke har hatt selve kosten oppi der! :ler:

Skrevet

Offda.. Kanskje bytte til vanlig tannbørste som ikke vibrerer? Blir sikker ikke like godt for henne og bruke den siden den ikke vibrerer da hehe..:) Si at du får frysninger av den elektriske tannkosten plutselig, kanskje pga hull eller noe.. Mangen som faktisk ikke kan bruke den pga av at de får frysninger :)

Eller kjøpe en vibrator/dildo til henne :D

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hun har helt sikkert ikke brukt børstehodet, du vet hva børstehodet kan gjøre med tannkjøttet... :filer:

Skrevet
Hun har helt sikkert ikke brukt børstehodet, du vet hva børstehodet kan gjøre med tannkjøttet... :filer:

Har egentlig ikke noen kommentarer til TS, men er det flere enn meg som så smiley'en pusse tenner her og ikke file negler?

Skrevet
Har egentlig ikke noen kommentarer til TS, men er det flere enn meg som så smiley'en pusse tenner her og ikke file negler?

Ja... :fnise:

Gjest *nurket*
Skrevet

:Hehe:

Hun har helt sikkert tatt av hodet på tannbørsten før hun brukte den. Og helt sikkert gjort rent skaftet på tannbørsten etterpå. Du får heller kjøpe en dildo til henne, så slipper du problemet. Og bruk vanlig tannbørste hvis du ikke klarer å bruke den elektriske lenger.

Skrevet

Jeg trodde også den pusset tenner, hi hi... :fnise::fnise:

Til TS - tror du kan ta det helt med ro, hun har nok ikke puttet tannbørsten din oppi 'der'. Sikkert bare vibrert litt her og der.

Kjøp en vibrator til henne, du ;), la dama kose seg mens du er borte. Mange verre ting hun kunne gjort....

Gjest Tigress
Skrevet

Vel, så har ho kan hende stappa tannbørsten din opp i seg, då. Denne innsikten er du no nøydd å leve med ettersom du var teit nok til å lese dagboka hennar. Det var leit for deg. Du kan jo skaffe ho ein vibrator, men du har nok inga garanti for at ho ikkje brukar tannbørsten din som avveksling igjen...

Trøst deg med at dersom du slikkar ho, så er det vel i alle fall ikkje nokre nye bakterier på tannbørsten din! :hoho:

Skrevet

:skratte: Dama di er jo kreativ da... :skratte: Og det fine er jo at så lenge det var bare det du fant i dagboka, så holder hun seg jo til deg og dine ehe, tannbørster... hihi

Hei.

Nå har det seg slik at min kone har skrevet dagbok i alle år, har ikke lest noe i den og hun liker å holde det skjult. Jobber i nordsjøen så er borte lenge og hjemme lenge. så da jeg var alene hjemme en dag kunne jeg ikke dy meg med å bare ta en liten titt i boka.

Alt virket normalt de siste dagene og jeg leste tilbake for å se hva som hadde foregått når jeg var borte. På ene sida jeg kom til sto det at hun hadde lekt med tannkosten min. Vi har slik elektrisk børste man skifter hode på. Dette er jo helt avskyelig i mine øyne at jeg har pusset tennene med noe hun har stappet opp nedentil.

Problemet er jo at jeg ikke kan innrømme at jeg leser dagboka, skifter jeg tannbørstehoder på sparket tar hun kanskje hintet men finner ut at jeg leser dagboka. Hva bør jeg gjøre og hvordan hadde dere reagert?

Skrevet (endret)

Har aldri prøvd det der med el tannbørste, men man stikker den da ikke inn, men bruker den på klitten, antar jeg. Ergo har hun ikke brukt den som dildo.

Endret av Pax
Skrevet
Hei.

Hvis din kone er renslig, så syns jeg ikke dette er noe ille i det hele tatt..

Det kan jo være at det er hennes måte å vise sin kjærlighet til deg..

Jeg hadde blitt glad om mannen jeg er sammen med hadde gjort noe lignende med noe av mine ting..

Skrevet

Du må bare akseptere at hun innimellom vil kose seg med noe som er lengre og tykkere enn din.

Skrevet

Den der var ikke snill :nei:

Du må bare akseptere at hun innimellom vil kose seg med noe som er lengre og tykkere enn din.
Gjest Tigress
Skrevet
Har aldri prøvd det der med el tannbørste, men man stikker den da ikke inn, men bruker den på klitten, antar jeg. Ergo har hun ikke brukt den som dildo.

Hihi, hun har sikkert brukt børsten på klitten! Hihi! :fnise:

Å, bilder i hodet! Hahaha! :ler:

Skrevet

Pass på deg selv, du, og slutt å lese andres dagbøker.

Skrevet
Hihi, hun har sikkert brukt børsten på klitten! Hihi! :fnise:

Å, bilder i hodet! Hahaha! :ler:

:skratte:

Gjest Lucky Luke
Skrevet

:kaffe: Vel jeg skjønner ikke hva du sutrer etter.Du har da vel hatt munnsex med dama di.....? eller.. Hva er da problemet med at hun har lånt tannbørsten din nedentil.Herregud er det rart det er krig i verden.

Hvis hun ikke får lånt din tannbørste,kan hun få låne min....No Problem.

Gjest prestekrage
Skrevet

Og for alt du vet; det kan jo hende at hun skrev det rett og slett på pur F, i tilfelle du engang skulle lese dagboka hennes uten tillatelse!

Husker selv fra jeg var 18 og hadde en MEGET nysgjerrig lillesøster på 11. Du skulle bare visst alle de tingene jeg skrev! Ganske store ting som hun selvfølgelig fortalte videre til mamma (som var klar over at jeg hadde lagd denne fella). Bare for at hun skulle lære seg leksa om å ikke snoke i mine saker (spes ikke dagbøker, brev etc).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...