Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, blir så frustrert av å vente på at EL/mensen skal kommer tilbake... Skulle aldri begynt med p-sprøyta, visste ikke at det skulle bli så mye kluss med syklusen i ettertid... :sukk: Mannen synes også det er kjedelig at vi ikke får til å bli gravid. Vi har jo kun prøved sia jeg slutta på sprøyta, altså 5 mnd. Hører at det kan ta et år før EL kommer tilbake (om ikke enda lenger enn det også.) Jeg prata med en lege og legen sa at siden jeg hadde mensblødninger i august, så kunne jeg regne med å få EL tilbake i nærmeste framtid. Lurer på om det kommer til å stemme... Akkurat nå mens jeg sitter å skriver har jeg små stikkinger i høyre eggleder. (Håper det er EL/mens som er på vei...!!!) Ømme bryster har jeg hatt i ukesvis, nesten hver uke sia oktober... Humørte, formen og utfloden er akkuart som om jeg var i normal syklus som før, men EL/mens dukker ikke opp. Synes det er så rart... Håper det ikke tar lang tid før vi får til å bli gravid. Skjer det ikke noe innen mai, så bestiller jeg time hos legen for å få en sjekk...

Trist å ikke få til......... :gråte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...