Concertina Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg har lyst til å ha bronsesko, og har forelsket meg i Coloriffics' Tango Too i bronse, men jeg finner ikke noe sted som sender de utenfor USA. Noen som har sett disse noe sted som selger til Norge? Er også interessert i andre sko i samme stil i bronse Endret 10. januar 2008 av Concertina
Gjest snazaroo Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 tango too Har du sjekket kreativtbryllup.no? Jeg kjøpte mine der, i hvitt. De sier de kan farge i lange forskjellige farger, det koster 150 kr ekstra.
Concertina Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 tango too Har du sjekket kreativtbryllup.no? Jeg kjøpte mine der, i hvitt. De sier de kan farge i lange forskjellige farger, det koster 150 kr ekstra. De i bronse er ikke i sateng og dermed ikke fargbare, men takk likevel.
Gjest snazaroo Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 De i bronse er ikke i sateng og dermed ikke fargbare, men takk likevel. Å, det var dumt da. Jeg så bare at de hadde en bronsje farge palett der jeg. Trodde dermed at alle skoene kunne farges i de fargene, Beklager! Men de kan sikkert bestille til deg? Skikkelig pene og gode sko synes jeg.
Concertina Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Å, det var dumt da. Jeg så bare at de hadde en bronsje farge palett der jeg. Trodde dermed at alle skoene kunne farges i de fargene, Beklager! Men de kan sikkert bestille til deg? Skikkelig pene og gode sko synes jeg. Å farge de bronse kunne jo være en mulighet, men kunne godt tenke meg å se de fargene i levende live, hvordan den bittelillefargeprøven ser ut på skoene er jo vanskelig å si... Synes dessuten at de skoene er overpriset i Norge, i statene koster de fra $55 og oppver (har sett de på salg til $30!), dog sender ikke alle de til Norge... Har funnet en side hvor de sender til Norge og der koster de $69 (ca 375 kr) + porto, selv inkl moms/tollbehandling så blir det ikke mer enn maks 700 kr. Ang bestilling av de i bronse så tror jeg de er på vei ut, de ligger nemlig ikke på Coloriffics webside, slik at jeg antar at det kun er rester igjen (flere steder som kun sender til USA som har de på salg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå