Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg ville bare høre om noen andre har vært borti noe av det samme som meg,jeg har nemlig sluttet å røyke og når jeg eller min samboer forteller det til folk så tror alle at jeg er gravid ! Vi prøver faktisk å bli gravid så de har jo rett,men vi vil jo ikke at alle skal gå å "vente" på at jeg skal bli gravid:( det blir jo bare press og ikke noen overraskelse:( vet ikke hva jeg skal si når de spør.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei jeg ville bare høre om noen andre har vært borti noe av det samme som meg,jeg har nemlig sluttet å røyke og når jeg eller min samboer forteller det til folk så tror alle at jeg er gravid ! Vi prøver faktisk å bli gravid så de har jo rett,men vi vil jo ikke at alle skal gå å "vente" på at jeg skal bli gravid:( det blir jo bare press og ikke noen overraskelse:( vet ikke hva jeg skal si når de spør.....

Hvis noen spør oss om vi prøver å få barn, så sier vi nei.. Vi vil ikke at andre skal gå å forvente, spørre, mase osv.

Skrevet
Hvis noen spør oss om vi prøver å få barn, så sier vi nei.. Vi vil ikke at andre skal gå å forvente, spørre, mase osv.

Ja det er jo det vi sier,men jeg føler at de ikke tror på det........utrolig irriterende,for det ødelegger litt gleden for oss.Men men de får vel tro det de vil.Er jo ikke sikkert vi blir gravid med det samme heller, så da får de no bare gå å vente!

Skrevet

Dersom folk "tror" du har sluttet å røyke pga graviditet, så er det vel bare å påpeke at du synes din egen helse er mer enn god nok grunn til å slutte..

Skrevet

Hadde akkurat det samme "problemet" når jeg sluttet for fire måneder siden. Folk har da i hvertfall skjønt at jeg ikke var gravid da, men fortsatt mange som plutselig oppdager at jeg har sluttet som spør om jeg skal ha barn snart.

Jeg bare smiler, og sier det kommer når det kommer. Alle vet at jeg har lyst på barn, men at det alltid har vært samboeren som har ville vente, så jeg skylder fortsatt på han :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...