Gjest Elize Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Færst hadde vi bestemt oss for bryllup i oktober 2010, men i dag sa min kjære at vi skal gifte oss i 2009 Jeg ble overlykkelig, men så tenkte jeg at vi ikke kommer til å klare å spare til da. Men han sa at det kom til å ordne seg. Så nå er jeg bare så glad. :-D
Gjest Elize Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Ja, det er virkelig gøy. Da kan jeg faktisk begynne å planlegge snart.
Saeria Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Tradisjonelt bryllup? Da er det nok ikke lenge til planleggingen kan starte, nei. Blir nok kjempekoselig det da.
Gjest Elize Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Vi skal ha et helt tradisjonelt bryllup. Har så mange planer. Gjestelisten er skrevet og tenker jeg kanskje skal begynne med invitasjonene snart.
Saeria Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Så koselig. Hadde jeg vært av den kreative sorten, hadde jeg og sikkert lagd egne invitasjoner. Men vi kommer nok til å ha et lite bryllup når vi bestemmer oss for at det er dags å springe til tinghuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå