Tamia Skrevet 23. april 2003 #1 Skrevet 23. april 2003 Er det flere som skal gifte seg 14. juni her? Og hvor langt har dere kommet i forberedelsene? Jeg føler at det ikke blir tid til alt som skal ordnes, og begynner faktisk å bli grepet av panikk :o Er det bare meg eller er det flere der ute som føler det sånn?
'Lilly' Skrevet 23. april 2003 #2 Skrevet 23. april 2003 Jeg skal ikke gifte meg før 5. juli, men her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=31160 kan du se hva vi har ordnet til nå. .... og du? IKKE FÅ PANIKK!!! Det kommer garantert til å gå bra. Ta en ting om gangen!!! Lykke til!
foxie Skrevet 23. april 2003 #3 Skrevet 23. april 2003 Vi gifter oss også 14 juni. Tror at vi har det meste under kontroll, men føler at jeg tar det veldig med ro......Har ordnet med lokale, mat, transport, kjolen håper jeg at kommer snart....har kjøpt denne... ellers tar vi det litt etter litt. Har fortsatt en del uker igjen... Vi gleder oss. Lykke til.......
14062003 Skrevet 23. april 2003 #4 Skrevet 23. april 2003 Dersom du leter noen dager tilbake, har jeg skrevet hva vi har ordnet og hva vi har igjen. Eller du kan sjekke denne urlen: http://www.zeromindset.com/merete/bryllup/...planlegger.html
Gjest Sirre Skrevet 24. april 2003 #5 Skrevet 24. april 2003 Det er ikke bare du som er grepet av panikken, vi skal også gifte oss 14 juni, å selv om det meste er i boks, så kommer nervene krypene for fullt. Brudgommen har enda ikke fått klær ,heller ikke brudesvennene.Ringene er heller ikke bestilt, noe som skulle vært gjort for lenge siden.Lovte jo meg selv at alt skulle jeg gjøre god tid i forveien ,men tiden bare flyr avgårde!!!!!!!!!! Det skal ordnes mat & drikke til 100 personer , noe vi skal ordne selv. Solariumstimene skulle jeg gjo begynnt forlengst med, men det er bare det at det er det verste jeg vet!!!!!!!!men med en ivory farget kjole & lyse lyse lyse hvit hud er kanske ikke det fineste. Nå gleder jeg meg til prøvetimen hos frisøren, det blir skøy!!! Ellers så går alt etter planen , svarene på invitasjonene tikker nå inn & bare et parr har meldt abud til nå , morro det!!!!! Jo ønskelistene er heller ikke lagt ut på Tilbords, hjelp , det har jeg heller ikke tenkt så mye på, har ikke peil på va vi ønsker oss!!!Må vel ta en runde på kjøkkenet å i huset å finne på no!!! Har vært artig å holde kontakt med dere 14 juni bruder, vi kan jo utveksle tips og ideer. Uansett LYKKE TIL !!!!!!! Hilsen en som gleder seg mye ,men har litt nerver også!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå