februarbrud Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei, Jeg er på jakt etter sølvsko med hel tå - som gjerne ser litt vintage ut. Det må ikke være mye dill og dall. Noen som har sett noe (i Oslo) den siste tiden? Takk
*Emma* Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg syns disse fra DNA er fine.... Med strasspå hælen De har endel sølvsko på DNA...
Gjest Eline80 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hei, Jeg er på jakt etter sølvsko med hel tå - som gjerne ser litt vintage ut. Det må ikke være mye dill og dall. Noen som har sett noe (i Oslo) den siste tiden? Takk http://www.kreativtbryllup.no/index.php?ma...amp;cPath=37_39 Disse oppfyller jo ikke alle kriteriene dine, men de er hvertfall i sølv...
Concertina Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Jeg fallt for disse da jeg var innom Bianco
Chica Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Jeg fallt for disse da jeg var innom Bianco Jeg har kjøpt de i gull for å ha til bryllupet
Concertina Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har kjøpt de i gull for å ha til bryllupet Synes de var finest i gull jeg og, var nesten så jeg fant ut at vi måtte ha gull som farge etter at jeg hadde sett de
Frekja Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Har du prøvd lille vinkel sko? Nå er det en stund siden jeg kjøpte dem, men de jeg kjøpte der er i sølv og ser litt vintage ut - favorittpenskoa mine- kjempefine og utrolig gode å gå i:)
Lassie Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Jeg syns disse fra DNA er fine.... Med strasspå hælen De har endel sølvsko på DNA... Skulle akkurat til å linke til de samme. Jeg har de i svart (ikke som brudesko da), og synes de er utrolig lekre sko!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå