Gå til innhold

Hvordan betale depositum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte nettopp chartertur via apollos nettsider. Skal snart betale depositum og lurer på hvordan jeg skal gjøre det.

Skal ikke betale via internett, men tenkte å gå ned i banken. Jeg overfører selvsagt til kontonummeret jeg fikk oppgitt, men må vel skrive noe også...

Men hva?

Hvilken notis til reiseselskapet pleier man å skrive? Eller skal man bare skrive reservasjonsnr/kundenr eller noe og så er det i orden?

Redd for å gjøre noe feil, så bestillingen ikke blir gyldig allikevel etc.. Får jeg noe mail eller annen bekreftelse om at de har mottatt betalingen?

Går det an til å gå til en reiseoperatør som har Apolloreiser, og betale der (reisebyrå på kjøpesenter f.eks)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg, og si hvordan de selv gjør det med betaling?

Gjest Blondie65
Skrevet

Det vanlige er vel at du får tilsendt en epost med all den informasjonen du trenger hvis du har bestilt på nett? Jeg kan ikke egentlig svare deg så godt siden jeg alltid bestiller og betaler dep. på nett. Og jeg bruker Ving.

Det er vel bare å ringe til Apollo eller sende dem en epost og spørre?

Skrevet

På apollo.no står det at man kan sende mail eller ringe for å få bekreftet at de har registrert betalingen. Står ingenting om hva man skal skrive da, men... Send mail så er du sikker

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Har akkurat betalt depositum til nettopp Apollo, men via nettbank. Det eneste du trenger å oppgi (også v/direkte betaling i banken), er bookingnr. ditt. Det vil jo gå fram HVEM som har betalt. Du får ingen bekreftelse på dette, så spar på kvitteringen/kontoutdraget for sikkerhets skyld. Når du betaler restsummen noen uker før avreise, får du en mail med bekreftelse.

Skrevet
Har akkurat betalt depositum til nettopp Apollo, men via nettbank. Det eneste du trenger å oppgi (også v/direkte betaling i banken), er bookingnr. ditt. Det vil jo gå fram HVEM som har betalt. Du får ingen bekreftelse på dette, så spar på kvitteringen/kontoutdraget for sikkerhets skyld. Når du betaler restsummen noen uker før avreise, får du en mail med bekreftelse.

I bekreftelsesmailen fra Apollo du fikk første gang så står det et KID-nr. Dette KID-nr må du få med på betalingen slik at pengene kommer inn på riktig booking. Les bekreftelsen nøyere så slipper du å lure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...