Ancalime Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 har gått over fra XP til Vista og det er en del ting jeg ikke finner ut av, håper noen her inne kan hjelpe meg. Når jeg setter inn en cd i dvdrom'n (feks programvaren til mp3 spilleren) så skjer det ingen ting. Hadde instillt maskina på å starte automatisk, men det skjedde ikke. Så satte jeg innstillingen til å spørre om jeg vil åpne cden. Det skjer ingen ting for det. Noen tips? Ikke finner jeg "min datamaskin" funksjonen hvor jeg kan gå på fek e: d: osv. Kommer bare inn på c: som er hardisken (vil inn på usb utgangen og dvdromen) Noen som kan hjelpe meg?
Noorgie Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Prøv å installere servicepack 1 for Vista, den finns i betaversjon også på norsk. Hadde masse problemer med min vistaversjon, men alt løste seg etter jeg installerte denne.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Prøv å installere servicepack 1 for Vista, den finns i betaversjon også på norsk. Hadde masse problemer med min vistaversjon, men alt løste seg etter jeg installerte denne. Noe man må kjøpe ekstra?
Noorgie Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Noe man må kjøpe ekstra? Nei, den kan man laste ned. Det er det samme som XP har kommet med SP1 og SP2, som begge er viktige oppdateringer av operativsystemet. En av svakhetene hitill med Vista har vært at den bl a har hatt dårlig driverstøtte. Foreløpig er SP1 kun i betaversjon, men den har fungert suverent for meg.
Villa2000 Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Synes det er merkelig at du ikke kan gå inn på "datamaskin"? Jeg har ikke noe problemer med å finne cd-romen min på min pc. Dersom "datamaskin" er fjernet hos deg så kan du prøve å gå inn på nicket ditt og bla deg utover?
Gjest Gitte Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 i vista heter det ikke "min datamaskin" men bare datamaskin, kan jo hende det forvirrer :-P hos meg ligger det i start-menyen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå