Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

har gått over fra XP til Vista og det er en del ting jeg ikke finner ut av, håper noen her inne kan hjelpe meg.

Når jeg setter inn en cd i dvdrom'n (feks programvaren til mp3 spilleren) så skjer det ingen ting. Hadde instillt maskina på å starte automatisk, men det skjedde ikke. Så satte jeg innstillingen til å spørre om jeg vil åpne cden. Det skjer ingen ting for det. Noen tips?

Ikke finner jeg "min datamaskin" funksjonen hvor jeg kan gå på fek e: d: osv. Kommer bare inn på c: som er hardisken (vil inn på usb utgangen og dvdromen) Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å installere servicepack 1 for Vista, den finns i betaversjon også på norsk. Hadde masse problemer med min vistaversjon, men alt løste seg etter jeg installerte denne.

:)

Skrevet
Prøv å installere servicepack 1 for Vista, den finns i betaversjon også på norsk. Hadde masse problemer med min vistaversjon, men alt løste seg etter jeg installerte denne. :)
Noe man må kjøpe ekstra?
Skrevet
Noe man må kjøpe ekstra?

Nei, den kan man laste ned. Det er det samme som XP har kommet med SP1 og SP2, som begge er viktige oppdateringer av operativsystemet. En av svakhetene hitill med Vista har vært at den bl a har hatt dårlig driverstøtte. Foreløpig er SP1 kun i betaversjon, men den har fungert suverent for meg.

Skrevet

Synes det er merkelig at du ikke kan gå inn på "datamaskin"? Jeg har ikke noe problemer med å finne cd-romen min på min pc. Dersom "datamaskin" er fjernet hos deg så kan du prøve å gå inn på nicket ditt og bla deg utover?

Skrevet

i vista heter det ikke "min datamaskin" men bare datamaskin, kan jo hende det forvirrer :-P hos meg ligger det i start-menyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...