Gjest sexysadie Skrevet 23. april 2003 #1 Del Skrevet 23. april 2003 kan noen en god lettlagd og ikke mindst hurtig gryterett da jeg får min venninne og hennes lille datter på besøk fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. april 2003 #2 Del Skrevet 23. april 2003 TORO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. april 2003 #3 Del Skrevet 24. april 2003 Kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2003 #4 Del Skrevet 24. april 2003 Surregryte. Godt og enkelt. Brun kjøttdeig eller annet oppskåret kjøtt i en panne i lag med litt løk. Ikke brun løken for mye. Ha i litt hakket chili og hakket hvitløk. I lag med en liten boks tomatpure, 2-3 ss sennep litt fløte eller en boks med rømme og vann. Smak til med slat og pepper og ca 1 ss sukker. La det surre i ca 15-20 min og tilsett frossen grønnsaksblanding. La det bli varmt og server med kokt ris eller brød. Squash i terninger er også godt i denne retten, lar den surre med i ca 15 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå