Gå til innhold

Fising

Gjest Gjest_jenta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenta_*

Hvordan er det med fising for dere som er samboere ligger dere i samme seng hver natt uten å fise, og hvordan reagerer kjæresten på fising?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fisen må ut.

Jeg forstår meg ikke på forhold der menneskelige behov og kroppsfunksjoner er æsj og hysj hysj.

Hvor komfortabel er man med parsonen man lever med om man ikke kan fise uten å bli flau liksom?

Selv prøver jeg jo å være diskret da, han og. Men ærlig talt, man dauer ikke av at en fiser i bilen feks. Da åpner vi vinduet og lufter ut, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bodd sammen i 5 år, og jeg har til dags dato ikke hørt/merket at han har prompet og omvendt. Vi trenger heller ikke å holde oss, ingen av oss promper særlig mye. Føler meg slett ikke ukomfortabel rundt han, men ærlig talt - man promper ikke i samme rom som andre mennesker. Heller ikke utendørs når andre hører, mener jeg. Men jeg har full forståelse for at andre promper - bare jeg slipper å bli utsatt for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lissi32
Vi har bodd sammen i 5 år, og jeg har til dags dato ikke hørt/merket at han har prompet og omvendt. Vi trenger heller ikke å holde oss, ingen av oss promper særlig mye. Føler meg slett ikke ukomfortabel rundt han, men ærlig talt - man promper ikke i samme rom som andre mennesker. Heller ikke utendørs når andre hører, mener jeg. Men jeg har full forståelse for at andre promper - bare jeg slipper å bli utsatt for det:)

:fnise: Trodde ikke det fantes prompefrie mennesker?

Måte på å være FISEfin. Jeg har ingen problemer med at noen får vondt i magen og slipper en fis. Jeg bare ler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

Bæsjer dere i samme hus? Eller er dere bæsjfrie å? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Neria_*

Vi promper ja. Uten sjenanse, men med måte.

Jeg husker jeg og datteren min på 3 var på besøk hos en venninne av meg som også har barn. Min datter prompet, og min venninne sa "æsj" til henne og ristet på hodet. Gosj..tenk å være så rigid på promping med en tre-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Vi promper ja. Uten sjenanse, men med måte.

Jeg husker jeg og datteren min på 3 var på besøk hos en venninne av meg som også har barn. Min datter prompet, og min venninne sa "æsj" til henne og ristet på hodet. Gosj..tenk å være så rigid på promping med en tre-åring.

Jeg skulle gjerne prompet med måte, hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dersom man ikke fiser mens andre hører det, så har man ikke noe godt forhold til de man omgåes? Er man liksom ikke like kul om man ikke fiser sammen og flirer av det?

Man evner ikke være glad og avslappet i noen om man ikke kan fise mens de er til stede? merkelig konklusjon...

jeg er vokst opp med mor og søster, ingen av oss feis så noen av oss la merke til det ihvertfall, men tro meg, vi hadde og har i dag ett godt og avslappet forhold oss imellom.

skjønner ikke at det å fise i stua skal være ett must, eller kunne sammenlignes med å bæsje, forhåpentligvis på do?

jeg fiser ikke i samme rom som noen, jeg bæsjer heller ikke i samme rom som noen, men selvsagt gjør jeg begge deler på do, bak lukket dør.

(og, som tidligere sagt, alle fiser i søvne, så skal på ingen måte påstå at jeg ikke fiser når jeg sover, men da sover jo stort sett den andre også, så ingen verken hører eller reagerer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Trodde ikke det fantes prompefrie mennesker?

Måte på å være FISEfin. Jeg har ingen problemer med at noen får vondt i magen og slipper en fis. Jeg bare ler!!

Haha, det finnes faktisk mennesker som ikke promper så mye at det ikke er behov for å gjøre det foran andre. Vi er nok ikke finere enn andre mennesker, vi har bare mindre tarmgass :) Når vi en gang får barn skal vi selvfølgelig ikke nekte barna og slippe luften ut, bedre det enn å få vondt i magen.

Når det gjelder at "alle fiser i søvne", så har jeg faktisk ikke hørt samboeren min gjøre det heller, jeg! Visste virkelig ikke at det var så vanlig med promping...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker fra tiden jeg bodde sammen med forrige kjæresten, og selvsagt var jeg opptatt av å aldri fise! Det er uhøflig enten det er mann eller kvinne. I løpet av tre år hørte jeg ham ikke en eneste gang. Selv drakk jeg en del brus og spiste masse grønnsaker osv., så fikk mer luft i magen...det kunne visstnok høres om nettene - når en sover og ikke har styring!

Fælt å ikke ha kontroll om nettene...det hendte flere ganger at jeg fikk høre om det dagen etter. Råflaut!! :sjenert:

:sjenert::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Haha, det finnes faktisk mennesker som ikke promper så mye at det ikke er behov for å gjøre det foran andre. Vi er nok ikke finere enn andre mennesker, vi har bare mindre tarmgass :) Når vi en gang får barn skal vi selvfølgelig ikke nekte barna og slippe luften ut, bedre det enn å få vondt i magen.

Når det gjelder at "alle fiser i søvne", så har jeg faktisk ikke hørt samboeren min gjøre det heller, jeg! Visste virkelig ikke at det var så vanlig med promping...

:fnise: Veldig vanlig, til og med dronning Sonja fiser;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise: Veldig vanlig, til og med dronning Sonja fiser;O)

ja, men er du sikker på at hun og kongen sitter i stua og fiser sammen og fniser over det?

Det er jo ikke snakk om at noen ikke fiser, men det er snakk om at ikke alle MÅ fise der det er andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men er du sikker på at hun og kongen sitter i stua og fiser sammen og fniser over det?

Det filmen jeg lagde meg i hodet når jeg leste dette er priceless - you made my evening ;)

Angående fising - hvis jeg først fiser i andres nærvær, noe som er helt normalt blant mine mannlige venner, så skal det brake skikkelig. Har ellers ingen preferanse for eller mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fiser nesten aldri - og som regel kun når jeg er på do. Har verken vondt i magen eller holder igjen - jeg må bare svært sjeldent. Våkner om natta hvis jeg fiser gjør jeg også.. Samboeren min fiser "hvorsomhelst", han, og vi bare ler. :)

Når jeg må på do å bæsje må samboeren sette på musikk og ikke gå på do på en stund etter at jeg har vært der. Vi har det veldig fint sammen, og jeg er helt trygg på han, men jeg synes det er überflaut med bæsjing og fising - selv ovenfor meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...