Gjest Gjest_lillejenta_* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Ble forelska i en kar for et par mnd siden, skrev innlegg om det her også.. Han begynte å kalle meg jenta si osv..men ville ikke ha forhold.. jeg ble så hodestups forelska pga ting han gjorde, han var veldig snill..men så dabbet det av... Hvorfor må jeg alltid forelske meg sånn i de som ikke vil ha forpliktelser.. det har blitt en del krangling og fram og tilbake mellom oss, tror egentlig det bare er pga at vi har fantastisk sex at han møtte meg! Tror ikke vi kommer til å snakkes noe mere.. Han sier, forholde begynte på feil grunnlag.. jaja, ENDA en erfaring rikere.gooodt nyttår..!
Gjest hmmsk Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 det gjør jeg også!! møter bare de guttene som ikke vil ha noe seriøst, eller som bare vil være pulevenn osv.. det var kjekt så lenge jeg bare ville det samme selv, men nå er jeg klar for noe mer seriøst. og det er jo helt umulig å finne noen som vil det samme! kjenner jeg begynner å bli litt frustrert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå