Gå til innhold

Hva legger du i forelskelse

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket mamma
Skrevet

Som emnet sier: Hva legger du i forelskelse?

Jeg bare lurer :) Selv tror jeg aldri jeg har vært skikkelig forelsket før nå, og jeg har vært gjennom både ekteskap og samboerskap.

Ble sammen med en mann her før jul, og for noen dager siden forteller han at han er skikkelig forelsket - i meg. Jeg ble tatt helt på senga og visste ikke hva jeg skulle si.

Jeg har vanskelig for å uttrykke følelser på det planet, og derfor har jeg ikke sagt noe til ham ennå. Det jeg vet er at jeg har følelser for ham, det kribler i magen når jeg tenker på ham og jeg vil gjerne se ham så ofte som mulig. Samtidig setter jeg pris på at han og jeg ikke må være sammen 24/7.

Så hva skal til før du sier du er forelsket i en person. Og hva legger du i det når en sier det til deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet

Hvordan er det å være forelsket ?

• Du tenker på ham nesten 24/7
  • Du ønsker å være sammen med ham hele tiden
  • Du kjenner det i HELE kroppen når du er sammen med ham
  • Du blir helt skjelven når du ser ham
  • Du klarer ikke alltid å tenke helt klart
  • Du føler at du svever av lykke, er glad inni deg
  • Dårlig matlyst
  • Han er den siste du tenker på før du sovner og den første du tenker på når du våkner

osv.........

Kjenner du deg igjen ??

I så fall synest jeg du skal fortelle ham at du er veldig forelsket i ham også, at du synest det er deilig å være sammen med ham, at du er glad for å ha møtt ham.... At han er en flott fyr....etc.etc.....

Han lurer nok litt på om det er gjensidig siden du ikke svarte da han erklærte sin forelskelse til deg. Så fortell ham det så fort du kan.

Er du forelsket så fortell det. Det er ikke noe mer som skal til.

Å si jeg elsker deg derimot ville jeg ventet litt med... det betyr ihvertfall for meg så masse masse mer og dypere enn den første forelskelsen som godt kan gå over igjen ganske snart.

Skrevet

Tja jeg har jo litt forskjellige plan i forelskelsen min jeg, i begynnelsen var jeg jo helt tullerusk og alt kom ut feil og alt var rart :fnise:

Men sånn er det ikke nå lengre, men jeg er fremdeles forelsket i samme mann, noen ganger når jeg tenker på han kribler det i magen, og jeg klarer ikke la vær å smile. Og han gir meg gode varme følelser. Og hmmmm vanskelig. Men han er bare gooood :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...