Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei, Vet ikke helt hvor dette innlegget passer inn, så jeg legger det bare her. Jeg klarer ikke å kjøpe bukser! Jeg er tynn, har fine lår og rumpe og hele den greia der.. Men ser alltid feit ut med bukser på. Uansett hva jeg har på meg, så utvider bare buksene seg etter noen timer, og lårene mine ser bare "kvapsete" ut.. Hvor kjøper dere bukser? Hvor mye bruker dere ca? Jeg kjøper vanligvis bukser på vero moda, for der er de ikke så fryktelig dyre.. Men de ser jo ikke ut, etter noen timer på!
Munachimso Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Du bør kjøpe bukser med en del stretch, da utvider de seg ikke så mye er min erfarning. Jeg bruker bukser fra Apple Bottoms, Baby Phat og Avirex og ingen av buksene mine vier seg ut. Ikke så dyre, koster mellom 300-600 kr. Selges ikke i Norge da, jeg kjøper de online og når jeg er i utlandet.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Flott om denne tråden flyttes til "psykiske utfordringer" eller "velvære".
estrella Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Kjøp buksa slik at den er veldig trang. Etterhvert utvider den seg til den passer fint:P Jeg kjøper egentlig bukser overalt, men foretrekker Carlings(..jeg vet ikke hvordan utvalget av "vanlige" jeans er der, siden jeg kjøper baggy bukser eller guttebukser der). De på Carlings er jo litt dyre, spørs hvilket merke, men slik som jeg gjør så koster de rundt 1000-lappen, siden det er Lee som regel. Men på de andre butikkene, cubus f.eks så kan du få de nå på salg for 199 eller til vanlig pris som er rundt 3-400 kr.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Du bør kjøpe bukser med en del stretch, da utvider de seg ikke så mye er min erfarning. Jeg bruker bukser fra Apple Bottoms, Baby Phat og Avirex og ingen av buksene mine vier seg ut. Ikke så dyre, koster mellom 300-600 kr. Selges ikke i Norge da, jeg kjøper de online og når jeg er i utlandet. oh, takk... btw.. på apple bottoms, hvilken str burde jeg ha der? er du kjent med størrelsene på vero moda? der bruker jeg 34, 34...
Munachimso Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 oh, takk... btw.. på apple bottoms, hvilken str burde jeg ha der? er du kjent med størrelsene på vero moda? der bruker jeg 34, 34... Litt usikker (de har ingen size chart), men kan tenke meg du er en 9/10, evt en 11/12 om du er 34" rundt livet. Bruker nesten ikke europeiske str selv, så er ikke helt inne i det der.. Bruker en str 34 på H&M (ikke inches) selv, og er en 3/4 hos Apple Bottoms.
Gjest Tigress Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Kjøp buksa slik at den er veldig trang. Etterhvert utvider den seg til den passer fint:P Jeg kjøper egentlig bukser overalt, men foretrekker Carlings(..jeg vet ikke hvordan utvalget av "vanlige" jeans er der, siden jeg kjøper baggy bukser eller guttebukser der). De på Carlings er jo litt dyre, spørs hvilket merke, men slik som jeg gjør så koster de rundt 1000-lappen, siden det er Lee som regel. Men på de andre butikkene, cubus f.eks så kan du få de nå på salg for 199 eller til vanlig pris som er rundt 3-400 kr. Å, har du noen tips om baggy jeansmodeller der? Jeg ønsker meg baggy jeans som sitter fint over baken men som er vide i beina! Nå bruker jeg størrelse 27" på vanlige bukser, da blir de litt løse, men ønsker meg ordentlige baggy jeans!
aprikos Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 TS: Jeg brukte også å kjøpe jeansene mine på vero moda, men som du sier utvider de seg veldig. Jeg fant ut at jeg heller ville ha noen skikkelige bukser, istedet for mange som blir stygge etter en times bruk. Lee buksene har veldig god kvalitet dersom du vil legge litt mer penger i buksene... (700 og oppover).
Gjest Bloom Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Jeg bruker kun dressbukser på jobb, og da kjøper jeg på H&m, Vic, Voice Of Europe, Mexx, Cubus o.l. Str varierer veeeeldig. Jeans bruker jeg sjelden, så harikke noe spesiell favoritt, annet enn at jeg liker godt Armani Jeans. De har veldig god kvalitet!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 TS: Jeg brukte også å kjøpe jeansene mine på vero moda, men som du sier utvider de seg veldig. Jeg fant ut at jeg heller ville ha noen skikkelige bukser, istedet for mange som blir stygge etter en times bruk. Lee buksene har veldig god kvalitet dersom du vil legge litt mer penger i buksene... (700 og oppover). Vet du om noen steder de selger lee jeans som går litt utover på leggene? nesten alle bukser jeg finner, som ikke er på vero moda, går innover nede.. og det liker jeg ikke... vil ha de med litt "sleng" nede påenmåte.. men stramme rundt rumpa..
aprikos Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Vet du om noen steder de selger lee jeans som går litt utover på leggene? nesten alle bukser jeg finner, som ikke er på vero moda, går innover nede.. og det liker jeg ikke... vil ha de med litt "sleng" nede påenmåte.. men stramme rundt rumpa.. Nei, men jeg vet de kommer utover våren Var innom Carlings her om dagen, og hun som jobbet der sa at det ville komme flere "normale" bukser utover våren, dvs noe høyere i livet (jippi, jeg slipper å vise frem trusa mi mer) og med både rette ben og sleng Det er håp! Endret 10. januar 2008 av netie
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 Litt usikker (de har ingen size chart), men kan tenke meg du er en 9/10, evt en 11/12 om du er 34" rundt livet. Bruker nesten ikke europeiske str selv, så er ikke helt inne i det der.. Bruker en str 34 på H&M (ikke inches) selv, og er en 3/4 hos Apple Bottoms. 34/34 på Vero Moda er str. 34 (ikke inches) i livet og 34 (inches?) beinlengde..
kheira Skrevet 11. januar 2008 #13 Skrevet 11. januar 2008 Det finnes også en forklaring på hvordan lommene bak på buksa bør være og sitte...De "former" rompa på en måte. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #14 Skrevet 11. januar 2008 Å, har du noen tips om baggy jeansmodeller der? Jeg ønsker meg baggy jeans som sitter fint over baken men som er vide i beina! Nå bruker jeg størrelse 27" på vanlige bukser, da blir de litt løse, men ønsker meg ordentlige baggy jeans! Jeg kjøpte nylig en guttemodell der som heter Timmin eller Timmen. Den er litt vid nedover beina, men vet ikke hvor baggy du vil ha, da. Den sitter fint på meg, jeg har smale hofter og er slank (men litt synlig jule-utrent..). Lommene er litt langt nede på rompa sammenliknet med jentebukser, men det ser ikke rart ut på noen måte, den sitter som ei jentebukse mer eller mindre... Buksa er litt høyere i livet enn jentemodellene også... Denne modellen var på salg, så det spørs om den blir å få tak i utover vintern. Jeg er ellers enig i at det kan være lurt å prøve bukser på Carlings, Bik Bok, Mexx o.l. - bukser er et stort mysterium, og det hjelper så lite med størrelse (sist jeg prøvde bukser var det noen modeller jeg fikk på meg i str 27, mens andre såvidt gikk på i 29), og straight leg/boot cut/slim fit osv kan åpenbart bety så mangt. Derfor må i hvert fall jeg prøve mange ulike merker og modeller, og heller betale litt mer om jeg finner ei fin bukse (kjøpte bare et par jeans i 07, til 900 kr, og den nyeste buksa var satt ned til 500, så blakker meg ikke på dette). Liker også Lee.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #15 Skrevet 11. januar 2008 Jeg kjøpte nylig en guttemodell der som heter Timmin eller Timmen. Diesel var merket, ja, greit å ta med..
Opal Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har kjøpt Onlybukser på Vero Moda og de vider seg mye ut ja, ser slaskete ut etter en dag. Jeg er, som flere andre her, fornøyd med Lee. Har Lee Leola og Lee Marion (fra jeanslab.no)
Gjest Catwoman Skrevet 11. januar 2008 #17 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har kjøpt mange bukser på veromoda som bare er fine en liten stund, og så er de slaskete - men jeg har en vero moda jeans som er kjempefin. Er en del strech i den, og den er vasket endel ganger nå - er vel snart snart to år siden jeg kjøpte den - og den akkurat like fin, vider seg ikke ut engang, det er ihvertfall ikke mange millimeterne Ellers er jeg veldig fornøyd med lee jeg også - de holder seg fint. Og lyse jeans utvider seg mer enn mørke.
Gjest Tigress Skrevet 11. januar 2008 #18 Skrevet 11. januar 2008 Jeg kjøpte nylig en guttemodell der som heter Timmin eller Timmen. Den er litt vid nedover beina, men vet ikke hvor baggy du vil ha, da. Den sitter fint på meg, jeg har smale hofter og er slank (men litt synlig jule-utrent..). Lommene er litt langt nede på rompa sammenliknet med jentebukser, men det ser ikke rart ut på noen måte, den sitter som ei jentebukse mer eller mindre... Buksa er litt høyere i livet enn jentemodellene også... Denne modellen var på salg, så det spørs om den blir å få tak i utover vintern. Takk, supert! Jeg har prøvd masse guttebukser, men de detter ofte av meg - de har ikke små nok størrelser, men nå skal jeg prøve å se etter Diesel Timmin eller Timmen!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 11. januar 2008 #19 Skrevet 11. januar 2008 Takk, supert! Jeg har prøvd masse guttebukser, men de detter ofte av meg - de har ikke små nok størrelser, men nå skal jeg prøve å se etter Diesel Timmin eller Timmen! Jeg kjøpte en Levi's guttebukse i fjor; det er egentlig en smal, saggete modell, tror den heter 5005, eller noe sånt, i hvertfall noe med Skinny. Jeg bruker normalt enten 25 eller 26 i Levi's, og kjøpte denne i 29, og på meg blir denne definitivt saggete, men uten å bli altfor stor og formløs i rumpa, nettopp fordi utgangspunktet er smalt. Så jeg anbefaler også guttemodellene til Levi's hvis du vil ha en saggete bukse, men er ganske liten selv.
Gjest Stockinglover Skrevet 11. januar 2008 #20 Skrevet 11. januar 2008 Hei, Vet ikke helt hvor dette innlegget passer inn, så jeg legger det bare her. Jeg klarer ikke å kjøpe bukser! Jeg er tynn, har fine lår og rumpe og hele den greia der.. Men ser alltid feit ut med bukser på. Uansett hva jeg har på meg, så utvider bare buksene seg etter noen timer, og lårene mine ser bare "kvapsete" ut.. Hvor kjøper dere bukser? Hvor mye bruker dere ca? Jeg kjøper vanligvis bukser på vero moda, for der er de ikke så fryktelig dyre.. Men de ser jo ikke ut, etter noen timer på! Dersom du er så misfornøyd med bukser: Hvorfor ikke bruke skjørt? Sånn som du beskriver deg selv tipper jeg at du blir både flott og sexy med skjørt! Hilsen en mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå