Gjest 3543029 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har kjøpt en fryser, betalte 450 kroner for å få fraktet den hjem. Avtalt tidspunkt var mellom 12-16 med avtale om at det skulle ringes en halvtime før de var her. Jeg ordne med jobb for å være hjemme i det tidsrommet. De har ikke kommet innenfor den tiden som var avtalt og jeg har heller ikke fått telefon med begrunnelse. Fryseren er betalt med kort da jeg var i butikken. Har jeg rett til å få refundert deler av frakten? Betalte tross alt 450 kroner for en levering som ikke skjedde innenfor avtalt tidspunkt.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Har du fått den i det hele tatt? For hvis du har fått den til slutt, skal du ikke få avslag med tanken på frakt, men begrunne det med tapt tid, og sånt er det litt vanskelig å dokumentere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå