Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Da jeg var hos frisøren i dag fikk jeg høre at jeg har sunt hår. Tenkte ikke så mye over det før på vei hjem. Hva vil det si at håret er sunt? Skjønner jo at det er positivt, men ikke helt hva det innebærer Hva er f.eks. usunt hår?
Linda644 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Da jeg var hos frisøren i dag fikk jeg høre at jeg har sunt hår. Tenkte ikke så mye over det før på vei hjem. Hva vil det si at håret er sunt? Skjønner jo at det er positivt, men ikke helt hva det innebærer Hva er f.eks. usunt hår? Et sunt hår er ett som nesten aldri har blitt farget. Er verken tørt eller slitt. Kanksje du har tatt godt vare på det? kanksje noen andre har ett bedre svar til deg Jeg har ikke ett sunt hår, dvs. jeg har farget det ganske mye, så det er tørt og slitt. Men jeg driver å reparerer det gradvis. Har fullt av produkter, så håper det blir bedre. Endret 10. januar 2008 av Linda644
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 kanskje dette er et merkelig spørsmål, men pyttsan. Det er ca. tre år siden jeg sist farget håret og har nå min naturlige hårfarge. Før det farget jeg håret ofte. Er håret mitt pr. idag preget av all fargingen fra tidligere år, dvs. tar hodebunnen skade av det..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå