Gå til innhold

Mariah Carey parfymen og Escada sin nye parfyme

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nå bestilt Mariah Carey sin parfyme... uten å vite hvordan den lukter.. ser bare på notene jeg.. jeg syns den hørtes fantastisk ut:

Notes:

Warm Marshmallow Accord, Gardenia Petals, Tahitian Tiare Flower, Sheer Amber, Moroccan Incense.

Noen som har den? er den virkelig så fantastisk som den høres ut som?

Og har foresten den nye escada parfymen kommet til Norge?

Bryr meg vanligvis ikke om det merket, men den nye Moon sparkle hørtes fantastisk ut!:

Notes:

Strawberry, Blackcurrant, Citrus Cocktail, Red Apple, Sweet Pea, Freesia, Jasmine, Rose, Raspberry, Musky Notes, Sandalwood, Dry Amber.

Endret av Linda644
Videoannonse
Annonse
Gjest Raptuza
Skrevet

Hadde aldri våga å gamble på å kjøpa ukjent parfyme. Tenk om eg ikkje likar den og pengane går rett ut vinduet! Parfyme er jo ikkje det billigaste.

Skrevet

Et godt tips hvis man har lyst til å prøve en parfyme, men er usikker på om man kommer til å like den er å kjøpe sånne små samples. Har selv bestilt noen sånne på ebay, og har da mottatt tre, fire små spraybeholdere på rundt 1.5 ml hver, og det koster ikke mye heller.

Har desverre ikke prøvd noen av de parfymene du nevnte, men har realtivt gode erfaringer med andre parfymer fra Escada.

Skrevet

Jeg syns kanskje Mariah Carey sin kunne minne litt om Vera Wang Princess.. bare litt varmere? Det var reklame for den i et blad jeg kjøpte hvor man kunne løfte opp en liten "luke"/klaff hvor det er en mini-tester av parfymen.. litt fragranced oil eller hva jeg skal si :P

Håper du blir fornøyd med den!! :)

Skrevet
Jeg syns kanskje Mariah Carey sin kunne minne litt om Vera Wang Princess.. bare litt varmere? Det var reklame for den i et blad jeg kjøpte hvor man kunne løfte opp en liten "luke"/klaff hvor det er en mini-tester av parfymen.. litt fragranced oil eller hva jeg skal si :P

Håper du blir fornøyd med den!! :)

Håper jeg også blir fornøyd :) men hvilket blad fulgte det med prøve?

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte Escadas nye Moon Sparkle på taxfree-en på Gardemoen :) var veldig god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...