Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15 år og fant akkurat ut at hun liker meg men hva skal jeg gjøre? Jeg vil veldig gjerne være sammen med henne men hun er veldig flau over ting!

Har tenkt på å be henne ut på en film og en pizza eller er det for normalt?

Hun er veldig smart, snill, vakker :) Har dere noen tips på hvordan dette funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be henne på film og pizza, du. Det MÅ ikke være superspesielt! Hun blir sikkert kjempeglad! Lykke til med daten!

Gjest Tigress
Skrevet

Viss du er litt taktisk så vel du ein film som er litt skummel, for då vil ho kan hende krype inntil deg, veit du...

(Eg er ein sucker for slike triks, for eg blir redd for alt på film!)

Skrevet
Er 15 år og fant akkurat ut at hun liker meg men hva skal jeg gjøre? Jeg vil veldig gjerne være sammen med henne men hun er veldig flau over ting!

Hun er veldig smart, snill, vakker :) Har dere noen tips på hvordan dette funker?

Du liker ikke hun, du liker henne :) Rent bortsett fra det, så er det ikke noe i veien med ting som er normalt. Film og pizza høres bra ut :)

Skrevet

Åh så koselig!!!

Kan du være så snill å gjøre meg en tjeneste.... Dette er et råd fra en dame som en gang har vært femten år og sjenert:

Si hva du tenker om denne jenta til henne.

Si til henne at du synes hun er så vakker og smart. At du gjerne vil være sammen med henne etc. Alle de fine tingene!! Men det må jo være sant da selvsagt. Ikke si noe du ikke mener.

Hun er jo bare sjenert fordi hun liker deg. Om du er snill med henne og litt tålmodig så vil hun greie å slappe av sammen med deg.

Pizza og film høres perfekt ut. Det viktigeste er ikke hva dere gjør men at dere gjør det sammen.

Lykke til :-)

(Forresten et generelt råd som unge gutter alltid bør ha i bakhodet: Husk at nei betyr nei, og at du ikke gjør noe på noe tidspunkt som du ikke er sikker på at hun vil også. Og da snakker jeg om hvor du plasserer hendene dine og etterhvert sex. Om du er usikker så er det helt ok å spørre.) (Jeg vet du ikke bad om det rådet, men du kan trøste deg med at det hadde vært mye pinligere om det var moren din som sa det ;-))

Gjest StockDama
Skrevet

*humre* anna er så nusselig til tider.

Pizza og film er vel helt bænkers det? Alltid koslig å gjøre sammen =D

Skrevet

Bare husk; kino først, så pizza, så har dere hvertfall en ting å snakke om om ting skulle gå litt i stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...