aimee Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Lancome funker på mange, men ikke meg. Det gjør heller ikke HR sin. Hvilken bruker du som gjør at du får lange flotte vipper?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Max Factor Masterpiece! Den er helt suveren.
Gjest Yoghurt Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Body Shops "Define & Lengthen Mascara" (link) Funker for meg Endret 10. januar 2008 av Yoghurt
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Lancome funker på mange, men ikke meg. Det gjør heller ikke HR sin. Hvilken bruker du som gjør at du får lange flotte vipper? Desverre, så er det bare på reklamen
aimee Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Desverre, så er det bare på reklamen Så du mener løsvipper er tingen??
Gjest Raptuza Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Diorshow mascara forlenger vippene, særleg hvis du grer dei ut med ein vippekam etter du har lagt så mykje mascara du vil ha.
aimee Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har tidligere vært veldig fornøyd med Diorshow, men de siste jeg har kjøpt har begynt å drysse. Hvordan er det å bruke vippekam? Det har jeg aldri brukt.
Gjest Yoghurt Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Husker jeg prøvde en vippekam en gang, men skjønte ikke helt hva som var poenget. Så lenge man har en god maskara som ikke klumper vippene sammen vet jeg ikke hvor nødvendig det er. Vippetang derimot, slik som bøyer vippene oppover, det anbefaler jeg på det varmeste. Har ikke så lange vipper selv, men dette får dem til å se mye bedre ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå