Gjest Forlova Skrevet 23. april 2003 #1 Del Skrevet 23. april 2003 OK, her er saken, mor har sendt inn annonse i avisa på fredag om at jeg og samboeren min har forlova oss.... Problemet er at vi ikke har sagt det til hans foreldre ennå og de er ganske høytidelig. Jeg tror kansje de vil bli lei seg av å kansje høre det fra andre eller lese det i avisa.- Hva tror dere? Ett annet problem er hvordan vi skal si det til foreldrene? De blir sikkert veldig glade, men vi er en familie som ikke prater så ofte om sånt. Trenger sårt hjelp ikveld!!!!! Vi må si det i mårra før fredag"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. april 2003 #2 Del Skrevet 23. april 2003 Hei Litt kinkig, men kan dere ikke invitere hans foreldre på kake og kaffe eller noe og si det i kveld eller imorra ? Om ikke det går, så evt ringe avisa og høre om det kan stoppes / forsinkes et par dager ? Det siste problemet du snakket om, - hva skal man gjøre da ? Hvis dere er en familie som ikke liker å prate om sånt,-beklager men synes det høres litt rart ut. Skal man kutte ut å fortelle om forlovelse, brylluo og graviditet og ny jobb for den saks skyld fordi de ikke ofte prater om slikt ? Synes dere bør hoppe i det jeg. Det er tross alt en gladmelding ? Min mening iallefall Jeg ønsker deg lykke, lykke til og gratulerer så mye med forlovelsen :D Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 23. april 2003 #3 Del Skrevet 23. april 2003 Skjønner ikke helt at dette skal være et problem å snakke om. Det er jo en positiv nyhet, er det ikke det da? Enig med Diva; inviter foreldrene hans på middag eller kaffe og kaker, og slipp nyheten før fredag... Lykke til iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 Vi gruet oss også! Men man klarer å flette det naturlig inn i samtalen. Ofte spør jo svigerforeldre hvordan det går o.l. Og om det er noe "nytt". Ja, og da er da bare å tilstå at det er det.. :D Men som du selv sier er det viktig at dere sier det, og at de må slippe å høre det av andre som har lest avisen.. Lykke til, og fortell hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 23. april 2003 #5 Del Skrevet 23. april 2003 Be de på middag og fortell det. Jeg er heller ikke den som plaprer ut om slike ting hverken til venner eller familie. Utrolig nok så er vi ikke meddelsomme på det planet og trodde vi alle var innforstått med det. Nå viser det seg at broren min som jeg i utgangspunktet har lite kontakt med og null kontakt på det personlige plan oss imellom er megafurten for at han hørte om bryllupet på bygda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 23. april 2003 #6 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg ser ikke helt problemet her. Som tidligere nevnt: inviter de på kaffe og fortell den gledelige nyheten. De må da bli glade ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå