Morea Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Har satt av 2000-2500 til å bruke på en ny drakt (skjørt og jakke). Noen som vet om butikker med fine, klassiske drakter (men gjerne med det lille ekstra) til denne prisen? Har endel dyrere drakter fra Boss, Tiger og Bruuns, men har bare så veldig lyst på noe nytt!!!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg så noen ganske stilige drakter på Match, dog med bukse, men det finnes kanskje skjørt, også? Merket var italienskklingende, men jeg klarer ikke å huske hva det het akkurat nå. Det jeg likte, var at det i stedet for vanlige knapper, var en type mansjettknapper som lukkemekanisme, som gav et stilig preg uten at det ble over the top. Ellers har du jo Mexx og InWear, men de er gjerne enklere i stilen.
Gjest itla Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 (endret) De hadde fått inn en knallfin drakt med skjørt og jakke på Mexx, så jeg i dag. Stoffet var sort i bunnen, men med tett-i-tett med små, hvite "fnugg" vevet inn. Jakken var ganske enkel, mens skjørtet gjorde litt mer av seg - type blyantskjørt, høyt i livet og med noen legg oppe som gjorde det litt mer interessant. Synes jeg, da. Edit: Ser at beskrivelsen av stoffet ikke ble så bra... Det hørtes ikke noe fint ut sånn som jeg skrev det. Men det var veldig diskret mønstret, du måtte ganske tett innpå for å se mønsteret. På avstand så det bare litt mer spennende ut enn helsvart. Endret 10. januar 2008 av itla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå