Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har lastet ned Norman Antivirus, et tilbud jeg fikk fra banken min, og etter det så har det bare vært tull her.

Jeg får opp gule firkanter hele tiden, som jeg må klikke ja på, for så å få opp enda flere gule firkanter, med spørsmål om å lage regler for hvilke sider som skal vises.

Jeg har hatt dette i to dager, og er allerede drittlei, MÅ det være sånn ???

Tror det som kommer opp er Norman Virus assistent eller noe slikt, og jeg lurer på om dette er noe jeg MÅ ha på eller ikke ?

Ikke får jeg logget meg på MSN heller, og er rimelig frustert.

Trodde Norman var veldig bra jeg, men hvis jeg må stadig trykke vekk gule firkanter, så gidder jeg ikke dette.

Er det noen med dataerfaring som kan svare meg på dette ?

Håper instendig på hjelp her....for jeg er rimelig grønn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger det med brannmur i Norman programmet ditt ?

I såfall vil jeg tro det er den som slår inn. Når du kommer i siget , så vil jeg anta det roer seg med gule firkanter som spretter opp i tide og utide.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Den evindelige masinga fra Norman var vel grunnen til at jeg ikke gadd å ha det mer.

Synes heller ikke den ble spesielt mye bedre over tid.

Skrevet
Den evindelige masinga fra Norman var vel grunnen til at jeg ikke gadd å ha det mer.

Synes heller ikke den ble spesielt mye bedre over tid.

Da er i såfall jeg glad for at jeg fikk den lyse ideen om å prøve noe annet. :sjenert:

Skrevet
Følger det med brannmur i Norman programmet ditt ?

I såfall vil jeg tro det er den som slår inn. Når du kommer i siget , så vil jeg anta det roer seg med gule firkanter som spretter opp i tide og utide.

Ja, det er sånn pakkeløsning med brannmur og antivirus i ett

Men åssen i huleste får jeg MSN til å virke igjen ?? Den virka helt fint før jeg innstallerte NORMAN

Skrevet (endret)
Ja, det er sånn pakkeløsning med brannmur og antivirus i ett

Men åssen i huleste får jeg MSN til å virke igjen ?? Den virka helt fint før jeg innstallerte NORMAN

Nei, si det :klø: Det er tydeligvis noe med innstillingene.

Men siden jeg ikke har brukt Norman selv ( på nær sagt årevis ) , så er jeg litt usikker. Men du får lete litt under settings. Det skal jo gå an å få konfigurert det.

MSN må man jo ha... :jepp:

Fant en liten link til deg... http://www.norman.com/Support/15201/no

Endret av Qha
Skrevet

Se her, det er fra support sida til Norman brannmur:

"Brannmuren kommer opp med masse spørsmål hele tiden. Hvorfor?

Etter installasjon av NPF må du konfigurere brannmur-regler for alle programmer som bruker Internett. I løpet av denne første perioden, må NPF lære seg hva som skal ha tilgang til/fra Internett. Som du vil se i dialogboksene som kommer opp, har du et valg for å få NPF til å huske reglene du lager (Husk det). Mengden av popups og spørsmål vil derfor reduseres drastisk så snart du har besvart spørsmålene som gjelder de programmene og internettsidene du bruker mest.

Husk: Popup-ene betyr ikke nødvendigvis at noe er galt. De er bare dialogbokser som har som oppdrag å veilede deg trygt gjennom Internett-jungelen. "

Les mer her:

http://www.norman.com/Support/FAQs/Norman_...nal_Firewall/no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...