Gjest Gjest_maria_* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei. Når dere tester for EL, slutter dere når testen er positiv? Min har vært positiv i flere dager nå..( 4)
Hedda-78 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg sluttet når testene ble negative igjen. Litt merkelig å ha positive tester fire dager, normalt er det en eller to.
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg sluttet når testene ble negative igjen. Litt merkelig å ha positive tester fire dager, normalt er det en eller to. Ja, i dag er femte dagen med positiv El-test... Noen som vet hva det betyr?
Chiquita Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 hvilke tester bruker du? er det en mulighet for at du er gravid? (mange el-tester slår ut positivt på svangerskap også)
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 hvilke tester bruker du? er det en mulighet for at du er gravid? (mange el-tester slår ut positivt på svangerskap også) Hei, jeg bruker de stavene fra billige-tester. Ikke stripsene. Ja, det er en mulighet for at jeg er gravid, hadde El ca 5.jan. Men vil en EL test slå ut såpass tidlig i graviditeten? Det er jo snakk om bare noen få dager siden EL.
Chiquita Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Nei, den vil ikke slå ut så tidlig. Tenkte kanskje du kunne blitt gravid i forrige syklus, som testene nå slår ut på... Hvordan vet du at el var 5. jan, om testene har vært positive hele tiden da? Har du brukt disse testene før, slik at du vet 100% hvordan de skal tolkes? Hadde du negative tester før de ble positive?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå