Gjest Gjest_ung jente_* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Er i ett forhold med en mye eldre mann som er på vei ut av ekteskapet sitt (er vel så å si ute nå).. vi er kjærster. Problemet mitt er at det virker som om han får HELT hetta når jeg snakker om ting fremover i tid.... som feks er vi bedt med på noe til høsten med venner av meg... det svaret jeg får av han når jeg spør om han vil være er "så langt frem i tid du planlegger da!" ... det samme sier han alltid når det er snakk om noe langt frem i tid- jeg Føler at han får helt hetta...og lurer på om han kanskje rett og slett bare leker/bruker meg :gråte:
Gjest Loni Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 lurer på om han kanskje rett og slett bare leker/bruker meg :gråte: Det kan det jo hende at han gjør, men du må nesten spørre ham om hvorfor han ikke kan plangelle noe f eks til høsten. Det kan være en annen grunn, elle det kan være at han ikke ser framover med deg. Men det må du finne ut av ved å snakke med ham. Kan du ikke snakke åpent med ham, har ikke forholdet noen framtid uansett. Lykke til!
Frey Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Samtidig så er det jo å planlegge veldig langt fram i tid da om man planlegger noe til høsten nå. Det er jo ikke mer enn 10. januar... Det er faktisk ikke alle som liker å planlegge så langt fram - de bare er sånn. Selv synes jeg at jeg planlegger veldig langt fram i tid om jeg planlegger mer enn en måned framover. Noen unntak er det jo som f eks dyre ferier, bryllup osv.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg tror ikke folk normalt tenker så langt fram i tid. Sambo og jeg har planr om å kjøpe hus og det er ganske seriøst, men han planlegger ikke lengre fram en kanskje 2-3 uker han heller.
Gjest scruella Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 En kamerat av meg sa en gang: "Vi menn liker ikke å legge planer, vi liker å ha muligheter. Det å kunne våkne opp en dag og ikke ha noe på timeplanen gjør at jeg kan gjøre det jeg har mest lyst til den dagen, og da har jeg det godt." Spør du meg, så er akkurat det han sa litt på kanten, man må da vel kunne planlegge fremover, kan jo ikke leve på impuls _hele_ livet. Uansett. Til ts, det er kanskje å dra den litt langt, det å legge planer alt for høsten, men såklart, det kommer jo helt an på hva slags planer det er snakk om. Videre, så har han jo akkurat, eller er nettopp, på vei ut av et ekteskap. Kanskje han føler livet hans til nå har vært en eneste stor plan. Kanskje han bare trenger litt tid på å føle på "friheten"? Det er ikke dermed sagt at han ikke vil gjøre det med deg, men kanskje føle på "friheten" sammen med deg Likevel, dette blir bare synsing, det enkleste er rett og slett å bare spørre han.
Gjest Tigress Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Det ER lenge til hausten, sjølv eg får litt hetta av å planlegge så langt fram i tid. Men er det noko som må tingast no, så får du vel berre snakke med fyren om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå