Gjest Gjest_Maibrud_* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei. Noen som har giftet seg i asker? Vi lurer på Drengsrud gård, men vil gjerne sammenligne priser fra. feks.leangkollen eller et annent hotell.Kan man ta med drikke/ kaker selv?
Gjest snazaroo Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Jeg sjekket Leangkollen og Holmen Fjordhotell. Kan ikke ha med kaker eller drikke selv, prisene jeg fikk oppgitt var 12oo og oppover per person. Dette inkluderer da leie av stedet, maten, kaker, bryllupssuite, og noe alkohol. Det blie iallefall altfor dyrt for oss. Drengsrud har jeg ei venninne som brukte. Hun sa det var lite og ikke så bra. Dyrt også. Tror kansje du må bruke catering tilknyttet dem også, er ikke sikker. Det er fint på Heggedal Hovedgård også. Der har de en flink kokk også. Tror det koster 6000 å leie, pluss rundt 350 per person for dyreste 3 retters middag. Her ar du jo med kaker og alkohol selv da. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Tusen takk for god informasjon og lykkeønskninger. har sjekket Drengsrud gård, er ikke lite. Det er to etasjer i et stort hus med mange rom. Det er veldig dyr leie da. 27000 kr. inkluderer kun leie og vask. I tillegg kan man leie duker og servietter. Maibrud
Gjest snazaroo Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Tusen takk for god informasjon og lykkeønskninger. har sjekket Drengsrud gård, er ikke lite. Det er to etasjer i et stort hus med mange rom. Det er veldig dyr leie da. 27000 kr. inkluderer kun leie og vask. I tillegg kan man leie duker og servietter. Maibrud Stemmer det, venninnen min ragerte på at det var mange små rom og ikke et stort. Beklager, jeg var litt surrete. jeg fikk ikke dratt i bryllupet selv, pga sykdom, så jeg vet jo ikke :gråte: 27 000? Gurimalla. Det var fryktelig dyrt da. Lykke til allefall!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har vært i brullup på Drengsrud gård, og syns det var veldig fint der. Men for en leiepris.... Husker at spisesalen ikke var helt ideel, for tror ikke alle så brudeparret så godt (det var vel rundt 80 gjester...) Etter middagen syns jeg bare det var supert at det var litt flere rom. Man kunne gå å danse også ta en pause i rommet utenfor. også hadde de gavebordet i 2. etg.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Vi giftet oss på Hvalstrand, og hadde festen der. Kjempe fint, og billigere enn andre steder i Asker. Hadde med oss kaker, og betalte ikke ekstra for det. Et annet sted som er fint er Vendskapen i Asker sentrum, da må en stå for alt selv. Fint lokale til å hå fest i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå