Gjest Reka Skrevet 23. januar 2008 #21 Skrevet 23. januar 2008 I shave it off, all off.. Men det er jo bare fordi jeg selv liker deg sånn. Har snakket med kjærsten om det og han synes det ikke har noe å si for han.. Så det er på en måte opp til meg
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. januar 2008 #22 Skrevet 23. januar 2008 Helt shavet og glatt barbert både foran og bak her
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #23 Skrevet 25. januar 2008 Helt shavet og glatt barbert både foran og bak her Hvordan får du til det?? Og må jo gjøre det ofte?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #24 Skrevet 25. januar 2008 Jeg tar bare bikinilinjen når jeg gidder. Helshaving har jeg gjort tre ganger, og det var tre ganger for mye. Stikking og lugging og kløing og nupper og pissing som gikk tusen veier. Urk! Nok om det. Svært få av mine venninner helbarberer seg, og de som gjør det er utelukkende de single. På trening er ca. 1 av 30 kvinner helbarbert (største treningskjede i norsk storby), i svømmehallen bruker det å være ca. 1 av 50. Så jeg tror ikke det er så vanlig slik man kan få inntrykk av på nett. Men det kan jo hende at det er bare de som glattbarberer seg som gidder stort sett å svare på slike tråder? Eller de som trener har et mer avslappet forhold til kropp/underliv? 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. januar 2008 #25 Skrevet 25. januar 2008 Hvordan får du til det?? Og må jo gjøre det ofte? Tar det hver dag i dusjen, så slipper det å gro mye hehe
Gjest Gladgutt Skrevet 25. januar 2008 #27 Skrevet 25. januar 2008 Hvordan anbefaler dere gutter å glattbarbere seg? Og hvordan holde det glatt?
Mann35 Skrevet 25. januar 2008 #28 Skrevet 25. januar 2008 Det hadde vært så utrolig gøy å se en mann barbere seg i rompa en gang. Lett å si for mannfolk at alt er så turn-off, prøv å være hårfri hver eneste dag du! Lurer på om menn tror at jenter synes håret i rompa på guttene er så deilig.. For ikke å snakke om håret i armhulene.. Der kan jo jeg skyte inn at jeg barberer hårene mine i rompa og er helt glatt nedentil... samt glatt under armene.. og ja folkens.. jeg er gift, altså ikke homo.
Gjest jan Skrevet 18. juli 2011 #29 Skrevet 18. juli 2011 jeg er en godt voksen mann som glattbbarberer meg daglig og går med bittesmå gjennomsiktige g-strengtruser.sexy og pirrende!
Gjest Seniorita Skrevet 18. juli 2011 #31 Skrevet 18. juli 2011 Det hadde vært så utrolig gøy å se en mann barbere seg i rompa en gang. Lett å si for mannfolk at alt er så turn-off, prøv å være hårfri hver eneste dag du! Lurer på om menn tror at jenter synes håret i rompa på guttene er så deilig.. For ikke å snakke om håret i armhulene.. Jeg liker det...
Orchideae Skrevet 18. juli 2011 #32 Skrevet 18. juli 2011 Jeg er helt glattbarbert. Kjæresten tar kun skjegget. Liker godt håret hans.
pandagutt Skrevet 18. juli 2011 #33 Skrevet 18. juli 2011 Men når jeg ser modeller ol, så ser jeg jo på trusene at de har hår....myyye hår. For på mine truser vises det jo at jeg er glatt...forde trusen flkger jo kjønnsleppene inn i hakket.... Men slikt ser man aldrig på modeller. Photoshop. Så mye de retusjerer på de bildene sørger de nok også for at en evt. cameltoe fjernes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå