Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke hvilken tråd det var, men satt ihvertfall å leste her igår og da var det en smart bruker som kom opp med forslaget om å gi hverandre tips om billige daglivareprodukter eller butikker som generelt har gode tilbud=)

Så bare å fyre løs med tilbud som kan komme til nytte;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble overrasket over tilbudene på Lidl, det kan helt sikkert være greit å ta en tur innom der hvis man har en slik i nærheten. En kilo norvegia til en femtilapp, en kilo kjøttdeig til 40, etc.

Skrevet

Hvis man går inn på coop.no eller lidl.no, så får man opp ukens tilbud. Veldig greit å benytte seg av.

På Obs er det nå 10 kr marked. Var der i går og fikk handlet mye til en billig penge. I tillegg var det kyllinglår til 19 kr per kg og kylling wiener til 20 kr pakken fra Prior.

Skrevet

på Meny er det kyllingkjøttdeig til 29.90 :P Dit skal jeg:P

Skrevet

Lidl har fast lavpris på 2kg sekk med kyllingklubber til kr. 79,90

Vanvittig gode ;)

Ellers er jeg ganske overrasket over hvor godt Lidls "cola-light" og "solo-lett" smaker. De har masse spennende godteri også.

Skrevet

ICA har og ti kroners marked denne uken :)

Skrevet

Coop Mega har -40% på alle frysevarer fra Findus =)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ica Supermarked har super uke denne uka med 40% på forskjellige varer hver dag. Idag er det så vidt jeg vet, Synnøve Finden produkter.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg har gått inn på de forskjellige butikkene og skrevet inn mail adressen min, slik jeg får mail pr uke på tilbudene. Har det med feks Safari, Spar, Coop, Ica osv..

Skrevet
på Meny er det kyllingkjøttdeig til 29.90 :P Dit skal jeg:P

Kyllingkjøttedeigen på rema koster 20 kr for tida og når den var til vanlig pris kosta den vel 26 minnes jeg å huske.

Skrevet
Kyllingkjøttedeigen på rema koster 20 kr for tida og når den var til vanlig pris kosta den vel 26 minnes jeg å huske.

Men hvor mye mat er det snakk om da? Er stor forskjell på om prisen gjelder pr kg eller pr pakke med 200 gram... ;)

Skrevet

ICA supermarked har denne uken gulerotbunt til 4 kroner! Det er helt sykt billig :)

Skrevet
Men hvor mye mat er det snakk om da? Er stor forskjell på om prisen gjelder pr kg eller pr pakke med 200 gram... ;)

400 gram

Skrevet

Kg pris på frossent Fårikål kjøtt av sau til 29,90 på Coop .

Pris for samme , men av lam = 34,90 .

Nam nam

Skrevet

Rema 1000 har også:

kjøttdeig(400 gram) til 24.90

karbonadedeig til 39.90(400 gram)

Gjest Gjest_LilleMy_*
Skrevet

Meny har tilbud på Evergood filterkaffe til 14.90

Når jeg var på meny så fikk jeg se at de selger first price frossen kyllingfile, 2 kg for 145 kr. Noen som har smakt? Er jo veldig billig da.. :jepp:

Gjest Gjest_mini_*
Skrevet

Nille har fakisk tilbud på en del ting, fint for oss som er tidlig ute med julekalendrer :) Både leker og godteri, bare husk å se på holdbarhetsdato!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...