Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

edit: takk for svar. følte meg plutselig litt ubekvem med å lage enda et sutre-innlegg. men jeg setter veldig pris på de svarene jeg rakk å få :klem:

Endret av milla-mor
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

For en drittsekk!

Du må bare heve hodet og tenke fremover. Du må ikke drømme deg bort og tenke på alt det positive du har gjort sammen med han, ikke se på bilder av dere sammen. Det forsterker savnet!

Du skal bare være glad du er kvitt idioten!

Tenk at du heller vil bruke din energi på en mann som elsker deg og er omsorgsfull og respekterer deg på en ordentlig måte.

E t brudd er hardt og da spesiellt om det er barn med i bildet, men det hjelper å komme seg ut og ikke tenke så mye på det, selv om man helst bare vil gjemme seg innenfor husets fire vegger og sørge. Så er det faktisk det verste du kan gjøre.Tving deg selv til å finne på tingmed venner og skyv tankene vekk fra han.

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Det er jo bare bedritent gjort. Hvordan er det mulig å oppføre seg sånn mot moren til barnet sitt?!

Det er sikkert ikke det du vil høre, men vær glad kvitt han. Også sender jeg masse medfølende tanker til deg.

Skrevet (endret)

edit: forklarte overfor.

Endret av milla-mor
Skrevet

Jeg vil bare gi deg en klem :klemmer: og si at jeg føler med deg. Det er utrolig vondt å bli forlatt av den man elsker. Særlig vondt må det være når han oppfører seg slik. Men jeg tenker at da fortjener du uansett en bedre mann som behandler deg bra.

Min elskede samboer fortalte meg før jul at han ikke kunne være sammen med meg mer. Jeg har også hatt det fryktelig vondt. Men det begynner faktisk å bli bedre nå. Ta tiden til hjelp. Og helt enig med deg, det er godt å ha KG som kan ta imot tanker og frustrasjoner til alle døgnets tider.

*Nattaklemmer*

Skrevet

hei, gjest. så godt å høre at det går bedre med deg :klem:

ja, det er vondt... men jeg lever med troen på at man bare kan bli sterkere av noe sånt, og at lykken kommer når man minst forventer det :hjertesmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...