Gå til innhold

Bestille fra nett..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Jeg tenkte å bestille rettetang og hårføner fra www.lookfantastic.com, men leste et annet sted (det står ikke noe om det på sidene deres) at man fikk 230/240 volts-produkter når man kjøpte fra UK. Vi har jo 220 i Norge.. Har noen der ute peiling på dette? Får man kjøpt de med 220 volt? Funker de med 230/240 her hjemme, eller tar ting fyr? Eller må jeg gå rundt med en adapter hele tida?

Åååh, MÅ ha disse tingene så fort som mulig, og det er så dyrt å kjøpe ordentlige ting i Norge.

Håper noen vet!

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du får rette tanga fra lookfantastic åpner du bare en skrue på støpslet ,og vips har du en vanlig norsk kontakt.

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Jaha? Det hørtes litt for lett ut...?

Skrevet
Jaha? Det hørtes litt for lett ut...?

Eller du kan kjOpe en adapter...:)

Skrevet
Når du får rette tanga fra lookfantastic åpner du bare en skrue på støpslet ,og vips har du en vanlig norsk kontakt.

Jepp! Har kjøpt en derfra og når jeg skrudde av en del så viste det seg at det var en norsk kontakt der.

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Ah, ok! Takk for tipset, det var jo lurt! Hvilken bestilte du?? Var den bra? Det er jo så mye å velge i!

Skrevet (endret)

Jeg har lookfantastic sin rettetang.

Synes den er bra ja, og kan regulere varmen på den.

Endret av Midnattsol
Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Lookfantastic sin egen rettetang er kjempebra :O)

Og ja, det er så lett som å skru ut en skrue og ta av en del på støpselet, så har man en norsk kontakt der :O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...