Gå til innhold

Slutta med p-pilla, hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sanne_*
Skrevet

Halla alle :)

Jeg har et spørsmål jeg lurer på som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Jeg og samboeren bestemte oss for å slutte med p-pillen 1januar. Så jeg har vært uten prevansjon i 10dager nå. Jeg har ikke hatt noen blødninger eller noe, jeg så det her på tråden et sted at det var normalt å få etter at man hadde slutta med prevansjon.

Jeg lurer på hva som skjer med kroppen, og hva som skjer med meg nå som jeg har slutta. Jeg har hatt vondt i lysken, det stikker og er ubehaglig.

Jeg lurer også på når jeg har mest sansynlighet for å bli gravid da jeg hadde siste mensen 17-20desember. Jeg skjønte ikke helt..

Håper noen kan svare meg:)

Hilsen Sanne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sluttet altså på pillen midt i et brett?

Dette kan føre til krøll, så du får vel bare smøre deg med tålmodighet og se hva som skjer

Gjest Gjest_sanne_*
Skrevet

Du sluttet altså på pillen midt i et brett?

Dette kan føre til krøll, så du får vel bare smøre deg med tålmodighet og se hva som skjer

[/quote

Hmm...gjorde vist det:(tenkte ikke på det...

gjør det det vanskligere?

Sanne

Skrevet

Det kan gjøre det vanskeligere ja, men jeg gjorde det samme og fikk mensen akkurat da jeg skulle hatt "pillemens", og kroppen har gått som ei klokke det siste året (med unntak av siste syklus, men det tror jeg har med lagebabystress å gjøre ;)).

Skrevet
Halla alle :)

Jeg har et spørsmål jeg lurer på som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Jeg og samboeren bestemte oss for å slutte med p-pillen 1januar. Så jeg har vært uten prevansjon i 10dager nå. Jeg har ikke hatt noen blødninger eller noe, jeg så det her på tråden et sted at det var normalt å få etter at man hadde slutta med prevansjon.

Jeg lurer på hva som skjer med kroppen, og hva som skjer med meg nå som jeg har slutta. Jeg har hatt vondt i lysken, det stikker og er ubehaglig.

Jeg lurer også på når jeg har mest sansynlighet for å bli gravid da jeg hadde siste mensen 17-20desember. Jeg skjønte ikke helt..

Håper noen kan svare meg:)

Hilsen Sanne

Hei dette har jeg og lurt litt på,jeg sluttet med p pillen rett før jul og har gått på den i 7-8 år,så da må det vel skje noe med kroppen.......har heller ikke hatt noen blødning.Har prøv å finne ut av det på nettet men uten hell....så da får vi bare se :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...