Gå til innhold

Hvordan liker gutter

Fremhevede innlegg

Gjest koosejenta
Skrevet

jeg suger og jeg suger bra:)

Det er mitt spesialfelt hehe;)

Jeg elsker å suge og gjør det veldig ofte...bruker mye spytt og bruker tunga samtidig som jeg suger,spesielt på strengen..bruker trykk på tunga og kan suge samtidig som jeg bruker tunga...bruker å suge heelt ned(deep trouth) en del ganger under sugingen..holder den gjerne der en stund samtidig som jeg svelger;)Da blir det enda mere stimuli;)

Samtidig som jeg suger både slikker jeg og stikker tunga inn i rompa,smaker og leker og suger på ballene også...jeg elsker også å stikke en våt finger inn og trykke/gnu på prostatakjertelsen samtidig som jeg suger...

når jeg kjenner at kjertelen blir hard ogstor og at han nesten kommer så suger jeg sakte og orgasmen er veldig kraftig....hvis jeg fortsetter å holde trykket på punktet kommer han som regel to ganger..det er alltid mye sæd og jeg elsker sæd;) svelger eller lar det renne ned halsen ved deep trouth....

i just love it;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når du kaller deg viktor78 betyr det at du er født i 1978 - dvs nesten 30 år gammel og aldri blitt sugd og slått det til ro med at det aldri skal skje...

Slikker du dama di da? Hvis hun liker det da burde hun kunne gi det samme tilbake... mener jeg....

Men, vet om mange jenter som suger gutten sin helt til ringen er på fingeren. Det er noe de bare gjør for å få mannen - etter at de har fått ham vil de ikke lenger. Det er ille det.... Hvordan klarer disse jentene å forsvare eller forklare at de gjorde det før men ikke nå lenger?

Jada, er 30 år... og aldri blitt sugd, eller slikket eller noe i nærheten...

Ja, jeg har slikket dama mi en god del, og hun liker det. Men hun takler ikke helt tanken på å ha penis i munnen. Men jeg har oppdaget i det siste at hun er blitt veldig tent av å suge tungen min langt inn i munnen hennes, så kanskje det er håp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...