Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var jeg og hentet pakken min, ble veldig fornøyd med alt! Kjolen satt som et skudd (selv om jeg ser at kvaliteten ikke er den beste....), luen var knallfin og strømpene/strømpebuksene hadde nydelige farger!

Jeg hentet også en "gratis" innmeldingspakke fra Bokklubben, yogasett og en kokebok av Andreas Viestad. Bestilte også en toalettveske, men den er ikke kommet ennå. Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd, den var skikkelig fin altså! Kanskje du kan se etter den i butikken?

Var inne på SN i går og handlet meg dette:

http://eu.strawberrynet.com/productDetail....goChar=B#DETAIL

http://eu.strawberrynet.com/productDetail....goChar=B#DETAIL

Kunne også tenke meg en av disse:

http://eu.strawberrynet.com/makeup.aspx?br...eId=11613#11613

Noen som har prøvd den siste her og kan anbefale den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nå skal jeg teste ut et nytt hupleiemerke som jeg har lest om her på forumet, Jan Marini. Det skal visst være veldig bra og jeg har lyst på noe nytt.

Sååååå, det ble Ebay for alle penga.....

C-esta cleansing gel

C-esta serum

Factor-A plus lotion

Bioglycolic bioclear cream

Transformation cream

Daily face protectant sfp 30 tinted

Må jo ha hele greia når jeg først går for noe, betalte litt over 1500 for alt, inkludert frakt. Ikke så helt galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj ja det blir litt av en pakke med hudpleie :Nikke:

Spent på å høre hva du synes om produktene. Jeg hadde ikke hørt om Jan Marini før jeg leste om det på Kvinneguiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg ikke hadde heller, er nå kjempespent! Alltid kjekt å prøve nye ting, og disse produktene har jo fått mye skryt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Marini har dukket opp med jevne mellomrom i de engelske bladene mine, så jeg har inntrykk av at han er en populær fyr i utlandet. ;) Håper du blir fornøyd med produktene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da har jeg startet med Jan Marini sine produkter, er fornøyd foreløpig, men det er selvfølgelig litt tidlig å si om de gjør underverker for huden min. Kan i alle fall kjenne at produktene jobber godt! I tillegg holder jeg på med bleking av tenner for tiden, soving med en sånn skinne med gelé i er litt....stress, men så blir de nok fine og hvite til slutt!

Er veldig lite nytt på shoppingfronten, jeg har kun bestilt en øyekrem fra Jan Marini i det siste. Fant ut at jeg ville ha alle produktene fra samme serie, hehe.

Meeeen, nå er det bare fire uker til København, så der får nok pengene bein og gå på! Gleder meg, det er kjempelenge siden jeg har vært der og så er det så mange kjekke danske klesmerker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, meldte meg inn i et par bokklubber for noen uker siden, og nå er produktene fra gavekortet på vei:

Eva solo tebrygger

Menu smykketre

Stelton brødpose i sand/hvit

Body Flex

Treningstopp i lys blått

Klokkeradio

Noe skal bli julepresanger, i love bokklubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg har slengt meg med på neglelakkbølgen, måtte jeg jo også ha Opi base coat. En lusen dollar på Ebay, hihi! Liker billigbillig, synd ikke frakten også er like billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kjøp:

Kremfargest, utringet bomullsgenser frs B-Young

Ben&Jerry Cookie Dough is

Voksing og farging av bryn

Bare tre uker til Købentur nå!! :duskedame::shoppe::handle::kaklehone::hoppe::skaal::danser::wow::sminkedokke::sjarmor::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært sånn der Zaperamedlem i ca. halvannet år (svarer på undersøkelser på nett), og har i dag brukt noen av poengene jeg har samlet opp.

Dette ble bestilt:

Rosendahl pepperkvern

Rosendahl saltkvern

Rosendahl Grand Cru vinopptrekker

Kjempekjekt å få sånne ting gratis i posten!

Ellers lager jeg her en liste over julepresanger som skal kjøpes eller er kjøpt inn, greit å ha oversikt:

Mor: smykke i sølv med en stor krystall i anhenget, silkeskjerf (kjøpt)

Moster: silkemorgenkåpe (kjøpt)

Venninne V: kremhvit kjole med beige silkebånd i livet fra Asos (kjøpt)

Venninne S: smykketre fra Menu (kjøpt)

Venninne E: fotobok med bilder fra utdrikningslag/bryllup (ikke kjøpt)

Venninne M: usikker

Lillebror: knivholder fra Eva solo (ikke kjøpt)

Mormor og Morfar: fotobok fra sommerferien pluss mormors 80-årsdag (kjøpt)

Farmor: usikker

Bestekompis: usikker

Eldre venninne: usikker, muligens dvd med Varg veum (ikke kjøpt)

Far, onkel og farfar har lillebroren min ansvaret for gaver til.

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på Oslotur? :)

Den nyeste Chanel-mascaraen, er det den som både har sånn vanlig "bust" og plast/silikon-dingser? De kutter ut min favoritt pga den. ;) Men jeg skal helt klart teste den nye. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var på seminar i Oslo i to dager, da er det jo greit at de selger varer til tax free priser på Gardermoen!

Børsten på mascaraen var spesiell, ja, så det er nok den du mener. Er i alle fall utrolig fornøyd med den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...