Pasjonsblomst Skrevet 30. mai 2010 #581 Del Skrevet 30. mai 2010 hehe, jeg vil også ha begge to!!! tenker likt som deg, at bagen er glimrende reisefølge. Men tror kaaaanskje ikke jeg er klar for å bruke så mye penger på en reisebag, da er en mer klassisk veske mer brukt. Vi får nå se.. Grælla mye solkrem du har fått i hus... men bra å ta vare på huden, for all del! Apropos vesker: har også blitt litt forelska i Mulberry Alexa... sugler på både den og nye Alexa Hobo som kommer... og jeg kikket på denne i London, det var den lekreste, mykeste lille saken ever....*elsk* *sukk* Men jeg er ikke en cluch-person.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #582 Del Skrevet 30. mai 2010 Enig med deg der, synes clutcher er kule, men litt lite anvendelige. Jeg likte også Alexa, det eneste negative var at den korte hanken var så liten at det var vanskelig å ha den på armen, slik jeg bærer Bayswateren. Ellers er den jo nydelig (men som sagt, utsolgt med lange ventelister overalt i London:-( Hehe, solkrem er jo viktig da;-) Reiser noen uker til Hellas i sommer, og da går det mye solkrem. Så derfor hamstringen. Hadde tapaskveld med noen venninner i går, så nå blir det tapasrester til frokost, nammmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #583 Del Skrevet 30. mai 2010 Er inne og sniker på Chanel sine sider, den som hadde vært millionær, sukk.... Kunne veldig godt tenkt meg et par sko fra Chanel, og et langt perlekjede. Ny lommebok derfra hadde heller ikke vært feil, drømme, drømme:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #584 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Oversikt designervesker: Mulberry Bayswater Chanel 2.55 (men min har lenke og lås i sølv) Burberry Marc by Marc Jacobs (men min er sort) En vintage Dior i canvas med brun logo En liten beige Dior i canvas En lys brun større veske fra Prada Chanel kremfarget lommebok Endret 30. mai 2010 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. mai 2010 #585 Del Skrevet 30. mai 2010 for en flott samling du har! Likte kjempegodt den fra Marc by Marc Jacobs og Bayswater ER jo veldig flott! Fin og enkel den fra Burberry, bruker du den mye? Og til hva da? Noe sånt kan sikkert være greit reisefølge også, eller hva mener du? Er det Chanel som er favoritten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #586 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Er veldig fornøyd med samlingen:-) Chanelen er nok favoritten, både fordi jeg brukte et år på å spare til den og fordi den er så nydelig klassisk og en føler seg uansett stilig når en bruker den:-) Men den er jo ikke så stor, da, så når en skal ha med seg litt mer, tror jeg nok Bayswater seiler inn som en god utfordrer. Burberryen er ganske stor og god, og den jeg har brukt som reiseveske til nå. Får oppi bok, blad, drikke, lommebok, solbriller osv. Baksiden med den er at den ikke er i skinn, men i stoff, så jeg må noen ganger vaske av flekker som kommer på de lyse partiene. Ser for meg at det er enklere med en LV når det gjelder dette. Endret 30. mai 2010 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #587 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har bestilt meg rockering fra Trumf, og i dag fikk jeg hentelapp fra posten! Nå blir det rocking fremover:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juni 2010 #588 Del Skrevet 9. juni 2010 gratla med rockering, funker det? Jeg så forresten en Oak Bayswater idag, vandrende rundt med sin eier... det var gøy (var kanskje deg?)Nydelig farge og veske, må si det. Har også lyst på en oak-farget veske. Nå har jeg bestillt neste tur til London, jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #589 Del Skrevet 9. juni 2010 Hehe, har ikke vandret så mye rundt med den i dag, ikke i sentrum i alle fall:-) Spørs hvor du "så" meg;-) Når reiser du til Favorittbyen igjen? Jeg skal ikke før i august, akkurat to måneder fra i dag, men tiden går jo fort. Og så skal jeg dit med jobben i september, så det blir et skikkelig Londonår for meg i år. DET kan vi like!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juni 2010 #590 Del Skrevet 9. juni 2010 jeg reiser inn sen juli/tidlig august Blir en tur innom Mulberry iallfall. Gleder meg, denne gang satser vi på varmere vær, litt mindre hektisk program, litt utflukter og mer "konsentrert" shopping.. Jeg ble jo litt kjent sist, da er det lettere å komme tilbake. Da var det nok ikke deg jeg så...Men kunne sikkert passa, ung, blond, og med veska. (DU er blond, er du ikke? eller bare noe jeg har fått for meg?) hehe. Mye London høres jo veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #591 Del Skrevet 9. juni 2010 Er blond ja, mørk blond med lysere striper, så der har du husket rett. Love London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. juni 2010 #592 Del Skrevet 27. juni 2010 Hvordan er det med shoppingen om dagen? Etter London var det litt nedtur å shoppe her hjemme, men er visst over det nå :gjeiper: men greit å spare endel til London igjen Blir en tur innom Mulberry, håper høstnyhetene er kommet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #593 Del Skrevet 29. juni 2010 Har ikke vært den store shoppingen om dagen, sparer penger til: Hellas i juli/august London i august OG september (jobbtur i sept.) NY i høstferien (oktober) Juhuuuuu! London i desember Sååååååee.....hehe....flybilletter og sånn koster jo litt, men nå er alt betalt! Shopping i det siste: Pudderfarget, tettsittende kjole med sølvglitter fra H&M (Hadde den på sommerfest med jobben, det var glitter OVERALT!) Kjole fra Vila, med sort skjørt og lyyyyysrosa/pudderfarget bluse som liksom sitter fast i skjørtet. Ting til leiligheten; servise fra Riviera Maison, en glasskål, gammeldagse hatteesker og litt andre småting. ELSKER interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juni 2010 #594 Del Skrevet 29. juni 2010 jaja, DET var jo litt av noen ferieplaner Da bør du spare i vei! (hold deg unna SS )..hehe. Har du skikkelig gjennomført stil hjemme? Hos oss er det ganske minimalt med ting, sambo setter foten ned.. hehe. men greit nok i en nokså liten leilighet, blir vel annerledes med et helt hus *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 29. juni 2010 Hehe, ja, jeg har nok en gjennomført stil, men leiligheten min er ikke så stor den heller, så kan liksom ikke pøse på med ting.... Men satser på å kjøpe noe større til neste vår, så da har jeg planer så det holder:-) Jeg BURDE streng tatt holde meg laaaangt borte fra SS, men jeg MÅ sjekke ut de cardiene.... Men så er det slutt. Forresten, skal en tur til Oslo om to uker, blir vel muligens biiiiiittelitt shoppung der. Noen som har noen kjekke Oslotips? Jeg er lite kjent i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 24. juli 2010 #596 Del Skrevet 24. juli 2010 Så i ''shoppe-tråden'' at du hadde kjøpt deg Madara tinted moisturizer. Veldig spent på å høre hva du synes om den. Jeg har også skjønner du, i Sun Flower, og jeg ELSKER den! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 28. august 2010 #597 Del Skrevet 28. august 2010 Har du handlet noe fint i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. august 2010 #598 Del Skrevet 28. august 2010 Hei Rosenrød!! Lurer på det samme som trekkoppfuglen (selv om jeg mistenker at svaret er jaaa) hehe. hva med rockeringen? Har du brukt den mye, og fungerer den?? Vurderer å kjøpe, men frykter at den ikke blir brukt for jevnlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. august 2010 Forfatter #599 Del Skrevet 29. august 2010 DA var jeg tilbake her, må se å få lagt ut litt av det jeg shoppet i sommer. I Hellas ble det ikke mye handling, noen søte sommerkjoler, sølvfargede Hawaianas og håndlagede skinnsandaler bare. I London ble det straks litt mer! :gjeiper: Klokke fra Burberry. Denne var umulig å finne på nettet, men den har firkantet, sølvfarget urskive og nova check reim. bestikk til seks personer Flaskestopper Pastaserverer Salatbestikk Kjøpte også kakespade i samme serie, men fant den ikke på hjemmesiden. Beige- og hvitmønstrete håndklær fra Anthropologie. Håndlaget krystallsmykke fra en bod i Camden. Sorte lakksko med remmer fra Hush Puppies. Blå lakksko med sløyfe framme fra Hush Puppies. Kamelfargede støvletter. Kamelfarget jakke, sko med pelskant, beige vest i lammeskinn, svak rosa kasjmircardigan, dongrijakke, beige bukse og rutet skjørt i blått/beige med belte i livet fra Zara. Bukse fra Warehouse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. august 2010 Forfatter #600 Del Skrevet 29. august 2010 Og så kjøpte jeg verden deiligste pledd fra Zara home! Det er off white med med verdens mykeste "pels" på den ene siden. Er blitt sofafavoritten:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå