Tusle Skrevet 6. mai 2010 #561 Del Skrevet 6. mai 2010 Å,haha, da skjønner jeg Jeg håper også den kommer inn igjen. Kunne tenke meg en sånn etterhvert. Jeg er forelsket i Bayswater, men forelsket i Alexaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. mai 2010 #562 Del Skrevet 6. mai 2010 Litt løye med vesker som bare tar av sånt.. Sånn personlig synes jeg den ser fin ut, men litt stor. Liker veskene mine små og nette, med kun plass til det mest nødvendige. (store skinnvesker veier jo flere tonn.. minst!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #563 Del Skrevet 6. mai 2010 Jepp, det er litt rart når en tenker på alle de veskene mange bare "må" ha:-) Jeg personlig må ha vesker i alle størrelser! Liker de små (Chanelen min, favoritten), men også de større, som Alexa(Bayswater) når jeg er avhengig av litt bedre plass. Hver veske til sitt bruk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. mai 2010 #564 Del Skrevet 7. mai 2010 nå er det ikke så lenge til London! Har startet nedtelling, og skal begynne å pakke på søndag. (så slipper jeg det styret midt i hektisk ukedag). Nå har jeg til og med begynt å ønske meg veske jeg også.. en søt, liten hvit/beige/grå sak i skinn.. kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #565 Del Skrevet 9. mai 2010 Ååååå, har du bilde?? Høres fiiiin ut! Nå er jeg bare livredd for at en viss askesky skal ødelegge hele turen, det hadde vært kjempetrist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. mai 2010 #566 Del Skrevet 9. mai 2010 Har ikke bilde, for det er en imaginær veske som jeg ser for meg i hodet mitt. hehe.. Nå har sambo og jeg ligget og diskutert reiseplaner og opplegg på sofaen. So much to do! Og jeg begynner å bli seriøst redd for helsa til bankkortet mitt når dette er over... hehe. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #567 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg også!! Hvilke planer har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. mai 2010 #568 Del Skrevet 9. mai 2010 Hampton Court, London zoo, victoria and Albert, masse shopping, Les Miserables, båttur på themsen?, sikkert et par museer til.. flust med planer, vi får se hvordan tida strekker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #569 Del Skrevet 18. mai 2010 Da er jeg kommet hjem fra Londontur og har kjøpt: Mulberry Bayswater i oak Sandaler i samme farge som vesken, fra Clarks Belte i samme farge som vesken, fra DP Parfymen Philosykos fra Diptyque Badeolje med lukt av iris fra Diptyque Gammeldags speil til å ha på sminkebordet mitt Fra Zara: rosa dressjakke, himmelblå bluse, hvir silketopp, hvit singlet og en sort kjole som satt som støpt Marineblå trenchcoat fra Mango Burberryslips (ikke til meg;-) Rosa ballerinasko fra Topshop Kremfarget og sort kjole fra Topshop Perlekjede med anheng og en hårbøyle med fjær og roser fra en bod på Spitalfields marked Too faced chocolate bronzer Fra Mac: to øyenskygger, to lipglosser, Strobe cream. leppestift og conceiler Kommer tilbake senere dersom jeg kommer på mer:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. mai 2010 #570 Del Skrevet 18. mai 2010 Nice one! Så det ble Bayswater, tror du gjør lurt i det Alexa er liksom den nye Wang.. Helt hysteriske tilstander. Bayswater er classic! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #571 Del Skrevet 18. mai 2010 Ja, var det jeg og fant ut, at Bayswater var mer meg. Veldig fin og klassisk, passer stilen min:-) Alexa var visst utsolgt omtrent i hele London, med lange ventelister, ganske crazy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 18. mai 2010 #572 Del Skrevet 18. mai 2010 Heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. mai 2010 #573 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei;) Håper turen var bra! Du har fått handlet mer enn meg ser jeg...gratulerer med mye nytt og særlig Bayswateren.. var innom Mulberry jeg også, det var en flott butikk!! *sugle* :rødme: Sikker på du blir fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. mai 2010 #574 Del Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer med ny og snerten veske Den blir jo bare finere jo mer den blir brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #575 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Er suuuuuperfornøyd med veska, har brukt den masse siden jeg kom hjem:-) Har allerede begynt å planlegge mine neste veskekjøp, det blir nok denne og denne. Satser på å ha dem i løpet av året:-) Ser nå at linkene ikke virker, det var disse jeg mente: http://www.carrythatbag.com/img/products/tn/tn-Louis_Vuitton_Palermo_PM.jpg og denne http://images.askmen.com/fashion/accessories/louis-vuitton-keepall-45-luggage_1.jpg Endret 24. mai 2010 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. mai 2010 #576 Del Skrevet 30. mai 2010 sugler igrunn på begge de to der jeg også... Veldig klassiske, og jeg ser for meg at det blir glimrende til reiser og til Burberryen . Prøvde Bayswater i stvg i går, den satt jo som et skudd på armen. så elegant og lekker, og veldig "fast" og formfull. (litt dårlig på å beskrive vesker merker jeg). Men litt stor for min smak, og virker litt knølete å komme inn til innholdet og få oversikt. Eller tar jeg feil? Sugler veldig på en Mulberry eller flere jeg også, de er leeeeekre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #577 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Synes den er lett å ha oversikten oppi, siden den er såpass "fast i formen". Men så stapper jeg den ikke helt full heller:-) Har brukt den hver dag siden jeg kom hjem, så den er en av mine favoritter i hvert fall. Helt enig i at LV sine vesker passer godt til Burberrytrenchen, er bare litt i tvil om hvilken jeg "trenger" først... Reiser til London igjen i august, så da blir det en av dem, hmmmm.... Shopping i det siste: Decleor Solkrem fra MuradMin lenke Endret 30. mai 2010 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. mai 2010 #578 Del Skrevet 30. mai 2010 Vi skal også tilbake til London, i juli Blitt hekta.. hehe. Ser at LV åpner i Bond Street, der må jeg nok ta turen innom. Og Mulberry igjen Vet heller ikke hvilken jeg trenger først...men ønsker meg veldig et "reisefølge", en stor veske til blader, vann, genser, pass, lommebok, mp3 spiller og alt det der.. så da tenker jeg at Palermo må være perfekt. Skal titte på den iallfall. Er den Murad solkremen god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #579 Del Skrevet 30. mai 2010 Solkrem fra green people Solkrem fra Lavera Mac lipgloss Mac øyenskygge 1 Mac øyenskygge 2 Også nye kjøp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #580 Del Skrevet 30. mai 2010 Hehe, er det ikke herlig at vi holder økonomien i London oppe?;-) Jeg har ikke prøvd Muradsolkremen ennå, håper den er god! Og liker å ha en solkrem til ansiktet som er oljefri og har høy faktor. Palermo er sikkert fin til reiser, men jeg ser også for meg at jeg kan ha med bagen som håndbagasje, der er det jo plass til masse oppi, kjekt på lange turer, og jeg skal til NY i høstferien... Vil ha begge to- NÅ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå