Pasjonsblomst Skrevet 25. april 2010 #541 Skrevet 25. april 2010 Bra liste!! digg med oljer og dufter og skinn.. pure luxury fin den kjolen også, jeg har fått sånn sansen for pudder som sagt.. *spare spare spare* vær flink nå! Jo mer penger i London, jo bedre.. mistenker at pengene flyr der.
Rosenrød Skrevet 26. april 2010 Forfatter #542 Skrevet 26. april 2010 I dag skal jeg og mor ut for å kjøpe inn litt blomster som jeg skal ha i krukker på terrassen. Tenker jeg skal ha: En rosebusk med hvite roser Et rosmarintre Urter: oregano, basilikum, estragon og mynte Hengekurv med jordbærplanter Når dette er på plass så er terrassen klar for sommeren! Kjøpte forresten et hvitt trebord på Åhlens som jeg har satt ut. Og morfar har laget et lite, trekantet bord til å sette blomsterpotter på, det skal stå i det ene hjørnet. Blir forhåpentligvis bra!
Rosenrød Skrevet 26. april 2010 Forfatter #543 Skrevet 26. april 2010 Og London nærmer seg;-) Er veldig spent på om det er mulig å få tak i Mulberry Alexa i oak, eller om jeg må "nøye meg med" Bayswater. Er ikke noen av dere shoppere som har vært i London i det siste, vel? Og tuslet innom Mulberry? Ser de er utsolgt på nettsiden, så har vel ikke det helt store håpet....
Rosenrød Skrevet 27. april 2010 Forfatter #544 Skrevet 27. april 2010 Da har jeg fått plantene i hus, rosebusken gleder jeg meg til å se i blomst, store, hvite, duftsterke roser er flott! Pakken fra VS var bra, alt passet og det var på tide med litt nytt undertøy nå. Det eneste dumme var at den ene BHen var litt VEL mye paddet. Ellers har jeg fått øyenskyggesettet fra Urban Decay og Decleors body lotion, gode kjøp begge deler.
Pasjonsblomst Skrevet 27. april 2010 #545 Skrevet 27. april 2010 Gratulerer med nye planter.. Litt rart også at en har blitt så voksen at en nyter planter og blomster og vil bruke pengene sine på dette. Eller du har kanskje alltid hatt det sånt? Har aldri bestilt fra VS, jeg.. bare blitt med "vindusshopping" (ganske mye faktisk) hehe. Er bittelitt usikker på størrelsene, men kan jo f.eks bestille et billig sett en gang, og så vet man størrelsen sin til neste gang. Så Decleor Body Lotion er god? Jeg holder meg til Body Butter, synes bare det er helt nydelig.. usikker på om det er det aller sunneste for huden, men jeg er nå fornøyd så, trenger ikke gjøre det for vanskelig.. hehe.
Rosenrød Skrevet 27. april 2010 Forfatter #546 Skrevet 27. april 2010 Hehe, plantefetisjen er nok kommet i de senere år, men jeg elsker å ha det fint rundt meg, og dette gjelder jo for terrassen også. Og så er det veldig kjekt med krydderurter til å bruke i matlaging! Jeg har handlet mye fra VS, og er stort sett fornøyd hver gang. Størrelsene er som regel ganske like de jeg bruker i undertøy som jeg kjøper her hjemme. Liker veldig godt Decleor sin lotion, selv om også jeg er fan av Body Butter. Kjekt med litt variasjon!
Trekkoppfuglen Skrevet 28. april 2010 #547 Skrevet 28. april 2010 ENDELIG har jeg fått hentelapp for den siste VS-bestillingen min! Er over fem uker siden den ble sendt fra USA, og jeg måtte maile dem forrige helg for å høre om de visste hvor den var blitt av. MEN nå blir det nytt undertøy i heimen, jippi:-) Sitter også og lager ønskeliste til Londonturen min om litt over to uker: Philosykos Bdeolje Laura Mercier tinted moisturizer Kjole Mulberry Alexa Men den er sikkert ikke å få tak i, så da blir det: Mulberry Bayswater Jeg har forelsket meg i Mulberry Alexa! Du er heldig hvis du får kjøpt den.
Rosenrød Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #548 Skrevet 2. mai 2010 Nå har jeg bestilt musicalbilletter til Londonturen i august, vi skal se "Hair". GLEDER MEG:-) Har også bestilt afternoon tea her. The Langham vant prisen for beste afternoon tea i 2009, og ligger sentralt på toppen av Regent street. Blir gøy! Ellers har jeg ordnet på terrassen denne helgen, det ble skikkelig sommerlig og fint! Har dessuten pusset vinduer, vasket et lass med klær og bakt rundstykker. Effektiv:-)
Pasjonsblomst Skrevet 2. mai 2010 #549 Skrevet 2. mai 2010 Flink du har vært Rosenrød.. Vårstelt terrasse høres flott ut, tror jeg må ta en runde etter at vi kommer hjem fra London. Måtte inn og kikke på det te-stedet.. Ser jo koselig ut, skikkelig fornemt engelsk. Har du vært der før, eller på noe lignende?
Rosenrød Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #550 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har ikke vært på akkurat dette stedet før, vi pleier å prøve et nytt afternoon tea-sted hvert år. Men kan virkelig anbefale opplevelsen, man føler seg som en karakter i en Agatha Christieroman:-) Og så er det jo nydelig te da, og kjempegode sandwicher, scones og kaker. Namnam!
Mischa Skrevet 2. mai 2010 #551 Skrevet 2. mai 2010 Må man forhåndsbestille afternoon tea? Eller er det bare å stikke innom Ser så fancy ut, har lyst til å prøve det på neste tur
Rosenrød Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #552 Skrevet 2. mai 2010 Jeg pleier å forhåndsbestille, dette anbefales på de mest kjente stedene, vet jeg. Mulig du bare kan stikke innom også, men det tror jeg er mer risky. Så f.eks nå da jeg bestilte at flere av tidspunktene i august allerede var bortbestilt.
Rosenrød Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #554 Skrevet 4. mai 2010 Jepp, tenker jeg går for Mulberry, men er usikker på om jeg får tak i Alexa. Dersom jeg ikke finner den, blir det Bayswater.
Perledrøm Skrevet 4. mai 2010 #555 Skrevet 4. mai 2010 Bayswater er kjempefin Hvilken farge vil du ha?
Rosenrød Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #556 Skrevet 4. mai 2010 Jeg går nok for oak, mangler veske i den fargen;-)
Tusle Skrevet 5. mai 2010 #557 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har også forelsket meg helt i Mulberry Alexa, utrolig lekker veske
Rosenrød Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #558 Skrevet 5. mai 2010 I KNOW!!! Den er kjempelekker! Men har dessverre en stygg anelse om at det er ventelister og styr og mas for å få tak i den, noe jeg desidert ikke har tid til! Så jeg regner ikke med at jeg får tak i herligheten:-( I dag har mor og jeg vært i nabobyen, hvor jeg har kjøpt bursdagspresang til en venninne. Hun skal få krimbok, håndkrem og en lekker såpe til å ha i undertøyskuffen:-) Og så kjøpte jeg meg en saftkanne fra Riviera Maison, med egen beholder til isbiter. Praktisk og veldig fin!
Tusle Skrevet 6. mai 2010 #559 Skrevet 6. mai 2010 Såpe i undertøyskuffen? :klø: Skal det ikke være truser der da? Skal de kun lage et begrenset opplag av den? Eller er det fare for at Alexa kan bli den 'nye' Bayswater?
Rosenrød Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #560 Skrevet 6. mai 2010 Hehe, meningen er å ha såpen SAMMEN med undertøyet, for at det skal lukte godt! Skikkelig mormoraktig, men litt koselig også:-) Aner ikke hva som er greia med Alexa, ser bare at den er utsolgt i alle nettbutikker. Så enten er den ustyrtelig populær og blir revet vekk, eller den er bare laget i en lite antall. Tror egentlig at det første alternativet er det riktige, hadde passet meg flott om de hadde fått et nytt parti inn AKKURAT når jeg kommer til byen over alle byer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå