Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huffameg, denne måneden har jeg jammen shoppet mye, når jeg ser i denne dagboken. Og vi har bare kommet til den 7. foreløpig, hjelp...

(Men jeg og en venninne har kommet frem til at nettshopping ikke teller som shopping, hehe. Er lov å lure seg selv;-)

Nå er det faktisk bare to og en halv måned til neste Londontur, gleder meg i hjel! DA skal det bli innkjøpt Burberrytrench, et plagg jeg har nestenkjøpt i flere år nå. Denne gang er penger lagt av og plagget skal bli MITT!!

Ellers vet jeg ikke helt hva jeg kommer til å handle. Er veldig fornøyd med duftlysene til Jo Malone, så det bler nok et par ekstra av dem i hvert fall. Og så har jeg lyst på mørkebrune, høye Uggs. Kjøpte disse

i NY i januar, og de er helt utrolig deilige å gå i.

Og så blir det nok en tur innom Abercrombie, selv om jeg var skuffet da jeg var der i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg, denne måneden har jeg jammen shoppet mye, når jeg ser i denne dagboken. Og vi har bare kommet til den 7. foreløpig, hjelp...

(Men jeg og en venninne har kommet frem til at nettshopping ikke teller som shopping, hehe. Er lov å lure seg selv;-)

Nå er det faktisk bare to og en halv måned til neste Londontur, gleder meg i hjel! DA skal det bli innkjøpt Burberrytrench, et plagg jeg har nestenkjøpt i flere år nå. Denne gang er penger lagt av og plagget skal bli MITT!!

Ellers vet jeg ikke helt hva jeg kommer til å handle. Er veldig fornøyd med duftlysene til Jo Malone, så det bler nok et par ekstra av dem i hvert fall. Og så har jeg lyst på mørkebrune, høye Uggs. Kjøpte disse

i NY i januar, og de er helt utrolig deilige å gå i.

Og så blir det nok en tur innom Abercrombie, selv om jeg var skuffet da jeg var der i sommer.

Hvilken lengde skal du ha på trench'en ? :)

Ser de hvertfall har tre lengder hos Burberry på Steen&Strøm.

Og skal du ha beige eller sort? :)

Er UGGs billigere i England enn i Norge? :)

Jeg har medium sorte, og elsker de, men vil ha et nytt par!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på hvilken trench jeg har lyst på, vil ha en i beige, men ikke alle beigefargene er like fine. Liker denne

og denne.

Er usikker på om Uggs er billigere der, men vil nesten gå ut i fra det, særlig nå når kronen er så sterk i forhold til pundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også fått tak i de flettetightsene som det er snakk om i shoppingdagbøkene her. Grå og fra Bik Bok, veldig gode på! Kjøpte også et par lange, grå sokker fra samme sted, med sløyfer på sidene, hadde nemlig et gavekort som brant i lomma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kastet meg på Tikeibølgen! Bestilte forskjellige prøver for noen uker siden, og tror nå jeg har funnet min perfekte match, selv om jeg må si at jeg ikke så den store forskjellen på de forskjelige prøvene. Så i dag bestilte jeg den halvstore utgaven av foundation og mineral veil.

Så får jeg bare håpe at huden min ikke reagerer på denne, slik den har gjort på både id, meow og everyday minerals....sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Da har jeg også fått tak i de flettetightsene som det er snakk om i shoppingdagbøkene her. Grå og fra Bik Bok, veldig gode på! Kjøpte også et par lange, grå sokker fra samme sted, med sløyfer på sidene, hadde nemlig et gavekort som brant i lomma..

Hva er flettetights? :)

Når vi ser noen med flettetights, så vet vi at vedkommende er en av "gjengen". Vi kan jo ha et hemmelig signal :fnise:

"Rosenrød?"

"jaa...?"

"Det er meg, Christabelle!"

Hahahah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, jepp, shoppegjengen er LETT gjenkjennelige på at de BOR i flettetightsene sine:-)

De er fra BIK BOK, og det er fletter i mønsteret, derfor navnet. Veldig gode avslappingsklær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du likte flettetightsene :tommelsmil:

føler meg som Flettetightsenes Ambassadør :fnise:

de er så gode å gå med altså, jeg har flyttet inn i de jeg.

fin sminke og, jeg har lyst å gå på mac og finne et leppestift som passer til meg.. uansett hva jeg prøver på selv så syns jeg bare at jeg får gule tenner og gunsten hud :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Christabelle
Jeg synes produktene dere er veldig gode, og det til en god pris. Har myyye Mac-sminke etterhvert.

Huff, sminkebordet mitt flyter over av mac ..

Temar: Begynn med en liten øyenskygge. Hvis du har mulighet, så kjøp i butikk i Norge. Hvis ikke, får du tak i det på eBay til en litt høyerepris (shipping er dyrt). Test det ut og se om du liker makeupen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sminkebordet mitt flyter over av mac ..

Temar: Begynn med en liten øyenskygge. Hvis du har mulighet, så kjøp i butikk i Norge. Hvis ikke, får du tak i det på eBay til en litt høyerepris (shipping er dyrt). Test det ut og se om du liker makeupen :)

Tror ikke jeg har mulighet til å kjøpe i butikk. De selger nok ikke mac i nærheten av der jeg bor.

For mac selges bare i "rene" mac butikker eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Tror ikke jeg har mulighet til å kjøpe i butikk. De selger nok ikke mac i nærheten av der jeg bor.

For mac selges bare i "rene" mac butikker eller?

Ja. Og tax-free på Gardemoen. Jeg tror de kan sende produkter, men da får du ikke prøvd produktene, pluss at det selvsagt blir fraktutgifter. Alternativet da er å søke opp produktet på YouTube og se på review av produktet der. Da får du et bra bilde av hvordan produktet er i virkeligheten ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...