Rosenrød Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe, du må nok det, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #342 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Er kommet hjem fra tre ukers ferie i Thailand hvor det ble litt shopping, ja: -Fikk sydd et sort, kort skjørt og to skjortebluser (hvit og lys blå) i silke. I tillegg fikk jeg sydd en hvit bomullsskjorte og fire hvite putetrekk i silke med mønster (i samme farge). -Lys lilla kjole med roser i samme stoff rundt halsen -Kremhvir silkekjole med blonder og bånd i livet -Hvit kjole fra Zara -Hvit skjorte med tynne blå striper fra Tiger -To par Keds i knallfarger, rosa og turkise -To par finsko i sølv med diverse "diamanter" på -To kosebukser (en i grått pg en i rosa) -Diverse skjerf, klokker og smykker Oooooog et Chanelsmykke med perler i sort og krem, pluss logoen til Chanel i sort med "diamanter" på. Helt nyyyyydelig!! Skal ta bilder senere. Mac øyenskygge Ser nå at feil farge kommer opp, jeg bestilte loveable. Mac lipgloss Mac fix Pluss to lipgosser til fra Mac, men de kunne jeg ikke finne på siden deres. Endret 16. juli 2009 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 16. juli 2009 Ble påvirket her inne og bestilte denne i dag: Stila lipglosser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. juli 2009 #344 Del Skrevet 16. juli 2009 Oi, så mye shopping Hadde du en ellers fin ferie da? Jeg håper på å få tatt meg en tur til Thailand i løpet av neste år. Hvor my ca betalt du for de skreddersydde klærne dine? Regner med at det blir en del shopping om jeg kommer meg dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 16. juli 2009 Hadde en kjempefin ferie med flott strand, god mat og masse shopping! Thailand kan virkelig anbefales! Jeg betalte vel ca. 150 kroner for hver skjortebluse, skjørtet husker jeg faktisk ikke. Reiseføget mitt betalte ca. 800 kroner for en silkekjole. Er veldig usikker på om dette er dyrt eller billig, men vi ble i hvert fall veldig fornøyde med klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 16. juli 2009 #346 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvor i Thailand var dere? Blir moro å se bilder av det du har kjøpt/fått sydd etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #347 Del Skrevet 16. juli 2009 Var på Koh Samui. Lover å legge ut bilder snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 16. juli 2009 #348 Del Skrevet 16. juli 2009 Denne kjolen var jo berre heilt nydeleg! Som dei andre seier er så linkar du til mykje fint! Fekk nesten når eg såg lista over designarvesker du har! Heldige deg! Kvar kjøper du dei? Eg veit eg har sagt at eg ikkje er så hekta på designarvesker (trur det var i går... ) men no fekk eg lyst på! Veit du kanskje om ei klassisk brun utan for mykje logostyr eller metallgreier på? Chanel og Prada er dei eg har hatt i tankane før, når eg kjapt har susa innom tanken om designarvesker. Velkommen attende frå Thailand! Kjem du til å leggje ut linkar som viser dei skreddarsydde kjolane du fekk laga deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #349 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei Årolilja!! Ja, ikke sant den kjolen er fin? Og så var den jo skikkelig billig, det er jo heller ikke til å forakte... Har ikke brukt den så kjempemye, men føler meg som en liten ballerina når jeg har den på, hehe. Veskene mine har jeg for det meste kjøpt på ferier i utlandet, Chanelen f.eks er fra Selfridges i London. Da får jeg jo tilbake taxen når jeg kommer på flyplassen, veldig greit. Marc by Marc Jacobs ble også kjøpt i London, mens den ene Dioren kommer fra et outlet utenfor NY. De vintage Diorveska er fra Ebay. Hmmmm, en klassisk brun veske uten mye dill....Chanel ha vel ytterst få brune vesker, ettersom hva jeg kan huske. Men liker godt Prada sine, og undermerket til Prada, Miu Miu. Ellers liker jeg godt veskene til Mulberry, har du sett noe på dem? De er enkle og i nydelig sjokoladefarget skinn, f.eks denne: Bayswater Skal absolutt legge ut linker til det jeg handlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 16. juli 2009 #350 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja, hei Rosenrød (gløymte å helse på istad, vart nemleg så ivrig når eg såg kjolen du hadde linka til ). Kjolen er berre heilt fantastisk fin! Du ser sikkert heilt superskjønn ut i den! Stockholm har mykje bra, eg var der i forfjor, men då rakk eg ikkje gå rundt å sjå etter skattar. Vart mest den der Souk og andre butikkar i Drotningsgatan som vart besøkt. Ligg den butikken du kjøpte kjolen på i nærleiken av den gata? Korleis veske likar du best av dei du nemnde? Du er mykje ute og reiser! Eg misunner deg verkeleg New York! Eg SKAL dit også og då skal eg jammen kjøpe meg ei veske! Har ingen umiddelbare planar, men kanskje eg bør få rompen i gir sidan eg har ei venninne som bur der for ein kort periode... Eg er sikkert dum men kva meinar du med at du får tilbake taxen når du kjem på flyplassen? :klø: Du er heldig som skal til London to gongar dette året! Herleg by! Eg tenkte at når eg kom meg ut i jobb så skulle eg ta meg ein Londontur kvar einaste førjulstid I fjor var eg to gongar, men null julepresangar...som var den eigentleg planen Ja, den veska du linka til var ikkje så verst! Kanskje eg bør ha den i bakhovudet når eg vurderar! Eg har iallfall bestemt meg for at det skal ikkje dragast inn fleire vesker i leiligheiten før dei er ekte av noko slag Du har vore flink på det området! Det vaskemiddelet du linka til framom her, er det for oppvaskmaskin eller for klede? Er det for klede så må eg verkeleg sjå ein gong til på den linken! Gledar meg til du legg ut fleire bilete!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 16. juli 2009 Kjolen er kjøpt i en butikk som heter Monki, den ligger i et lite kjøpesenter (Topshop lå blant annet der) i Drotningsgatan. Hadde kjempemye fint der, de har visst egen nettside også, tror det er monkigirls.com eller noe. Jeg synes pradaveskene er flotte, er veldig glad i min som er lysbrun med en liten Pradalogo i "sølv" øverst. Men liker godt Miu Miu og Mulberry også, særlig Mulberry er jo veldig klassiske vesker, jeg gidder ikke kjøpe dyre vesker som jeg er lei av etter noen år. Når jeg handler (mest i London, men også i andre EU-land), så får jeg tilbake taxen (momsen) når jeg kommer til flyplassen. Du bare spør i butikken når du handler etter tax free refund. I England f.eks får en vel tilbake en 10- 12% eller noe, veldig greit når en handler en del. Jeg reiser som regel til London to ganger i året hvert år, en gang i august og en gang i desember. Har handler litt julepresanger, men det blir for det meste mest til meg selv....;-) Vaskemiddeldet er til å vaske klær, men jeg har også et som er til vanlig oppvask (ikke maskin). Elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 19. juli 2009 Ønskeliste for Londontur om to uker: Jo Malone candle Burberry skjerf Burberryveske Vase Air freshener sticks More to come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. august 2009 Forfatter #353 Del Skrevet 9. august 2009 Noe av det jeg shoppet i London: Jo Malone candles Kjøpte to av disse lysene, et med lukt av nectarine blossom og honey, og et med lukt av white jasmin. Nyyyydelige lys! Burberryskjerf Laura Mercier pudder Too faced lip injection extreme Too faced lip injection med farge Sko Jakke Bukse Skjørt Kjøpte også en kremfarget chiffonbluse, en kremfarget genser og en kremfarget singlet med sort blondekant for å matche dette settet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. august 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 9. august 2009 Noe av det jeg shoppet i London: Jo Malone candles Kjøpte to av disse lysene, et med lukt av nectarine blossom og honey, og et med lukt av white jasmin. Nyyyydelige lys! Burberryskjerf Laura Mercier pudder Too faced lip injection extreme Too faced lip injection med farge Sko Jakke Bukse Skjørt Kjøpte også en kremfarget chiffonbluse, en kremfarget genser og en kremfarget singlet med sort blondekant for å matche dette settet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. august 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 9. august 2009 Det kommer mer, men sidene til Zara er så dårlige..... Der kjøpte jeg: Sort, kort skjørt med kremfargede kanter, litt Chanelstyle! Kremfarget bluse med sorte kanter Hvit bomullstopp Så kjøpte jeg en blå strikkekjole og grå skoletter fra Oasis. Siden deres funker ikke akkurat nå, men skal fikse bilde senere. Kjøpte også blå patent pumps fra Clarks, men fant dem ikke på siden deres. I tillegg: -Grå og kremfarget kjole fra en butikk i Notting Hill -Grågrønn kjole med perler fra en bod i Notting Hill -Rød regnkåpe, sokker, undertøy, perlehårbøyle, fascinator og strømpebukser fra Primark Origins scrub Origins deodorant Origins bade-et-eller-annet Kiehls body lotion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. august 2009 Forfatter #356 Del Skrevet 10. august 2009 De har en liiiiiiiten rabattkode på feelunique om dagen, på økologiske produkter, så jeg måtte ha denne: John Masters sea mist Har begynt å bruke shampo og balsam i dette merket, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. august 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 10. august 2009 Savner London allerede, og jeg kom hjem for to dager siden... Velvel, får begynne å planlegge inkjøpene mine for nyttårsturen! I dag skal jeg en tur til Ikea for å kjøpe rammer til non bilder jeg kjøpte, det er kopier av gamle Vogue-forsider, kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 10. august 2009 #358 Del Skrevet 10. august 2009 Så heldig du er som får dra til London flere ganger i året. Jeg er sikkelig missunnlig Ble det ikke noe veske på deg denne gangen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. august 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 10. august 2009 Niks, ingen veske denne gangen, men jeg har funnet en som jeg gjerne vil kjøpe i desember, nemlig denne Hadde ikke mer penger igjen på flyplassen hvor jeg så den, haha:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. august 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 10. august 2009 Var forresten dette jeg kjøpte på Oasis: kjole skoletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå