Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Ja, den innenlands-taxfreen er faktisk overraskende bra! :Nikke:

Så bra du liker den, det er alltid greit å høre noen erfaringer før man tester selv. ;) Men Chanels mascaraer er de som sitter best på meg, uansett hvilken variant det er snakk om. De drysser ikke, enkelt og greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp, herlig med mascaraer som ikke drysser! Jeg har Dior sin Blackout akkurat nå, men Chanel sin er bedre, vippene ble veldig fint separert osv.

Jeg er forresten ute etter en flytende foundation. Bruker mineralfoundation fra everyday minerals, men har lyst på en flytende også. Er lenge siden jeg har kjøpt akkurat dette, så om noen kan anbefale en favoritt, hadde det vært kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen meg bra kontroll på julegavene! :jepp: Har ikke begynt og tenke i de baner, jeg enda..! Men det er kanskje på tide nå.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, nå har jeg fått alle Opi-neglelakk-tingene mine! Sitter her og skal lakkere.....men hvordan gjør jeg? Er det først base coat, deretter to lag med lakk og så Rapid dry top coat ett lag? Hvor lenge må alt tørke mellom hvert lag? HJELP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du har skjønt det! ;) Ikke alltid jeg tar to lag med farget lakk, da, det kommer egentlig an på fargen. Men det ser du raskt. :) Jeg lar det kanskje tørke 3-5 minutter mellom hvert lag, og så Rapidry som beskrevet på flasken. Er litt forsiktig med neglene den første timen eller sånn. Lykke til! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er øredobber med en stor blålilla "edelsten" i midten og swarowskikrystaller rundt. Lett å finne dem hvis du går inn på Cecilie Melli sine nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye fint de har på VS! Har du slik adresse i usa slik at du slipper toll når du bestiller eller må du betale masse toll når du får pakkene fra VS? Den siste genseren var helt nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ingen slik adresse, men det burde jeg gjerne hatt.... Det blir litt tollutgifter ja, men dollaren er jo fremdeles ganske billig, så det har gått bra.

Meeeen, jeg reiser til NY lille nyttårsaften, så da ser jeg jo for meg at jeg skal gå berserk i en VS butikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint ja :Nikke: Har aldri shoppet fra victoriassecret.com, men ser det er mange som gjør det. Jeg må alltid innom butikkene når jeg er i USA. Fint undertøy i god kvalitet + mye sminke og stæsj, gavepakninger m.m.

I butikkene selger de riktignok bare undertøy og pysjamaser.. + kosmetikk - klær, sko etc. selges kun på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg også hørt..... Men en venninne av meg som var i NY i fjor, mente hun hadde sett klær også i butikkene, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...