Rosenrød Skrevet 15. september 2010 Forfatter #621 Del Skrevet 15. september 2010 Liker veldig godt femtitallstilen jeg også, så det blir nok mye av den i høst! Og Palermoen glir godt inn, så den blir nok brukt en del, ja. Pelsluer er fine! Jeg har arvet en ekte av farmor, men den jeg kjøpte nå var røffere. Så kommer nok til å bruke dem begge, til forskjellige typer antrekk. Primark i Oxford street ligger nedenfor Selfridges, på motsatt side av veien. Tror du ser den hvis du står utenfor Selfridges og speider nedover. Forresten, kikket inn på MaxMara i dag, den pelskragen der (som du har) var bare LEKKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. september 2010 #622 Del Skrevet 15. september 2010 Takk skal du ha.. er enig! gleder meg til å begynne å bruke den.. (drøyer litt til det blir kaldere i været Var kanskje det jeg trodde at Primark lå lenger nedover der.. får se om jeg tar turen innom neste gang jeg er der. Skal iallfall innom Selfridges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. september 2010 #623 Del Skrevet 16. september 2010 Har de MaxMara i deres by? Den er nedlagt i Oslo Grattis med Palermo'en, såå misunnelig! Hva betalte du for nydeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. september 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 16. september 2010 Jepp, her er vi så heldige å ha MaxMara, så det er bare å komme til Stavanger! Herligheten kostet ca. 6500, og så fikk jeg igjen ca 700 i moms. Ble lettere stresset da den var utsolgt både hos Selfridges og hos LV i Bond street. Men heldigvis hadde de EN igjen i Sloane street. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. november 2010 Forfatter #625 Del Skrevet 25. november 2010 Rosenrøds ønskeliste julen 2010: Lysekrone til soverommet Britiske pund (reiser til London for å feire nyttår, og skal kjøpe flere sett av bestikket jeg samler på, nemlig dette. Håndmalte kopper fra Mette Fjørtoft Vågsnes (Slike) Gavekort på hudpleiesalong Rød pesto og chiliolje fra Oliviers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. november 2010 Forfatter #626 Del Skrevet 25. november 2010 Og SÅ har jeg min egen ønskeliste for Londonturen..... Masse fint! Alt kommer selvfølgelig ikke til å bli mitt, men det er lov å drømme, ikke sant? Isbøtte Isskje Stormlampe Burberry lue i cream farge Mulberry kåpe Mulberry cardigan Mulberry clutch Mer kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 29. november 2010 #627 Del Skrevet 29. november 2010 Koselig at du er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #628 Del Skrevet 7. februar 2011 Well, well, her var det lenge siden jeg hadde vært! Har bestilt (litt mye!) på nettet den siste tiden, men ikke først og fremst klær denne gang. Er nemlig blitt en skikkelig iherbfan! Har kjøpt masse supermat, tørkede bær, nøtter og litt hudpleieprodukter. Liker tingene veldig godt:-) Men så har det seg sånn at det blir Spaniatur i påsken, så da har jeg bestilt litt fra Victorias secret og Abercrombie. Følgende er fra Abercrombie: Bluse T-skjorte Jakke Joggebukse Kjole 1 Kjole 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #629 Del Skrevet 7. februar 2011 Og dette er fra Victorias secret: Grå shorts T-skjorte 1 T-skjorte 2 Grå joggebukse Genser som passer til Bikini, men med vanlig bukse til. Bikini 2, også med vanlig bikinitruse til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. mars 2011 #630 Del Skrevet 2. mars 2011 Har du fått tingene dine og er du fornøyd? Fikk du kjøpt noe av det du planla i London? Jeg kom hjem fra London på søndag (!), var overraskelsestur fra kjæresten Har bare handlet dilldall, ikke noen større investeringer. Men skal tilbake i juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #631 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg handlet faktisk ingenting av det på lista, men kjøpte i stedet sort Chanel lommebok, jeans av merket Goldsign og sorte skinnhansker med kaninskinnfor som litt større investeringer. I tillegg til enkelte plagg fra Zara og Topshop selvfølgelig! Kjøpte også mer av bestikket jeg samler på, pluss nye frokosttallerkner. Klærne fra Victorias secret og Abercrombie er jeg veldig fornøyd med. Faktisk så fornøyd at jeg måtte bestille et par kjoler til... Kjole 1 Kjole 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #632 Del Skrevet 2. mars 2011 Og så MÅTTE jeg bare slenge med denne cardiganen: Cardi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. mars 2011 #633 Del Skrevet 3. mars 2011 Ahh søte kjoler! Chanel lommebok ja, høres fantastisk ut! Hvor mye måtte du gi for den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #634 Del Skrevet 3. mars 2011 Tror jeg har fortrengt det Neida, mener den kostet litt under fire tusen. Men satser på at jeg har den lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. mars 2011 #635 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja det kan jo nesten ikke toppes, så den må du ha lenge Har veldig lyst på ny lommebok selv, men usikker på hva jeg vil ha. Har tenkt på Burberry, Mulberry, Marc Jacobs og LV.. Så får vi se, vanskelig å velge Vil selvsagt ha Chanel, men da må jeg til utlandet.. Er det bare å spasere rett inn til Chanel og de har varer tilgjengelig, eller er det litt hit and miss? Har fått inntrykk av at det ikke alltid er vesker tilgjengelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #636 Del Skrevet 4. mars 2011 Da jeg kjøpte lommeboken, og også da jeg kjøpte min kjære 2.55, hadde de det tilgjengelig i butikk. Da jeg var på jakt etter LV-vesken min, derimot, måtte jeg innom fire butikker før jeg fant den. Men det var verd det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 4. mars 2011 #637 Del Skrevet 4. mars 2011 Kjekt at du er tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 12. mars 2011 #638 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg syns Abercrombie minner mye om Hollister, samme konseptet? Hollister er for meg ett nytt merke, oppdaget det først når jeg var i Skottland sist uke. Utrolig fine basic topper og cardigans i all verdens farger, me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #639 Del Skrevet 12. mars 2011 Er ganske det samme som Hollister, ja:-) Jeg kjenner ikke det merket så godt, men ser på nettsidene deres at de kjører samme konsept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. mars 2011 #640 Del Skrevet 12. mars 2011 Hollister er "lillesøsteren" til Abercrombie & Fitch, retter seg kanskje mot hakket yngre garde enn Abercrombie.. Mener å huske målgruppen for Hollister er 16-20.. Nå er det kommet enda et tilskudd som fikk mye oppmerksomhet sist jeg var i London, Gilly Hicks! Som igjen skal være et "søsken" av A&F og Hollister, med litt ekstra snert Synes alle klærne ser identiske ut jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå