Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åja, de er kjempefine! Hva ligger de på i pris og hvilken farge tenker du på?

Hos MA i Oslo ligger de på cirka 8000,- jeg vurderer enten 'aluminio' eller ''grafite' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mischa:-)

Idag har jeg bestilt årets augustlondontur. Vi skal bo på et knallkoselig hotell i Kensington, med individuelt designede rom og en liten hage hvor hotellets gjester kan ta seg et glass vin. :danse: Storgleder meg! Hotellet var litt dyrere enn de vi vanligvis bor på, men mor betaler, hehe. Kjekt med snille foreldre!

Og enda bedre, jeg bestilte hotellrommene gjennom kickback.no, så nå fikk jeg plutselig over 900 kickbacks! Weeeeeeee!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, kickback er NICE! Nå bestilte jeg akkurat tre Decleorprodukter fra Feelunique, det ble:

Body lotion 400 ml

Tonifying lotion 400ml

Solaire protection booster

Og da fikk jeg med dette gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har gjort et lite eksperiment her; La ut tips om kickback.no på HC sin blogg. Lurer på hvor lenge det får stå der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Sommerferien 2010 er bestilt! I år blir det øyhopping i Hellas, forutenom Londonda;-) Noen som har noen kjekke øyer å anbefale? Vi flyr til Athen, og tenkte litt på Naxos og Antiparos.

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh høres herlig ut!

Jeg har nesten bare vært på partyøyer jeg, Hersonissos (Kreta), Kos, Laganas (Zakynthos).. anbefaler vel strengt tatt ingen av disse plassene, men øyene kan selvfølgelig ha noen perler som jeg ikke fikk sett :Nikke:

Ellers har jeg vært på Skiathos, nydelig øy! Men vet ikke om Mamma Mia-hysteriet fortsatt herjer? (vi var der før Mamma Mia..)

Men på listen over øyer jeg vil besøke er Santorini og Mykonos :)

Der skal det være litt mer liv og litt mer sofistikerte alternativer. Men om jeg vil ha en rolig, tradisjonell gresk øy så har jeg hørt mye bra om Kefalonia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror de sender fra Norge, en betaler i alle fall ikke toll på varene.

Er du fornøyd med Nelly? Jeg har hørt en del negativt, så er litt skeptisk. Finner en del fint der, og har egentlig lyst til å legge inn en bestilling. Gjelder 200-kroners "regelen" der og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare bestilt der en gang tidligere, men det gikk smertefritt, klærne kom raskt og var kjempefine. En må ikke holde seg under tollgrensen, jeg måtte i hvert fall ikke betale noe. Hva har du hørt som er negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...