Tusle Skrevet 2. juni 2009 #321 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har begynt å spare til en klassisk Chanel. Mulberry Bayswater står også på lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. juni 2009 #322 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Tusle: Åhh.. hvilken modell skal du ha? Jeg holder en knapp på Chanel altså, men en Mulberry Bayswater i tillegg hadde ikke gjort noe Har du kommet langt med sparingen da? Sorry for at jeg kupper dagboken litt Rosenrød, ble bare så ivrig Endret 2. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. juni 2009 #323 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg jeg tror jeg skal ha maken til den Rosenrød har, men husker selvfølgelig ikke modellen Ikke kommet så altfor langt, par lapper, mange igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #324 Del Skrevet 2. juni 2009 Hehe, kupping er helt greit så lenge dere snakker vesker! Jeg har den klassiske 2.55, i sort med "sølv" på remmen. Den kostet vel 12000 på Selfridges i London, men så fikk jeg vel igjen nærmere 2000 pga taxen. Har ikke angret et sekund, og får så mange komplementer for den vesken. Ser for meg at den kommer til å gå i arv i mange generasjoner fremover. Jeg er nok litt veskoman, og trenger definitivt IKKE en Bayswater, men jeg synes fargen er så herlig og så er den så FIIIIIN! Muuuulig den blir min i løpet av sommeren, vi får se. Burde egentlig tatt bilde av veskesamlingen min, men dette er de jeg har av litt dyrere vesker: Sort Chanel 2.55 Lysbrun Pradaveske (stor) Sort Marc Jacobs (stor) Vintage Dior logoveske i mørk brun Dior logoveske i beige (liten) Er veldig fornøyd med veskene mine og bruker de masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. juni 2009 #325 Del Skrevet 2. juni 2009 Åh nå fikk jeg bare enda mer lyst på veske Men hvor finner man disse 2.55-navnene hen? På nettsiden heter de bare "classic flap bag" og "large shopping bag" osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #326 Del Skrevet 2. juni 2009 Hmmm, er jammen ikke sikker, jeg. Tror 2.55 er navnet på designet, og så finnes den i flere størrelser. Mener at det er denne jeg har, men det er vanskelig å se størrelsen ut i fra bildet: 2.55 Chanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #327 Del Skrevet 2. juni 2009 Yesssssss, please: Vil-ha-smykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. juni 2009 #328 Del Skrevet 3. juni 2009 Gorgeous! Min eneste bekymring er egentlig om jeg kommer til å bli et yndet mål for veskenapping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #329 Del Skrevet 5. juni 2009 Herlig, det er helg og bare en uke til feriepengene kommer dettende inn på kontoen, det kan vi like! Jeg skulle egentlig ikke shoppe noe denne uken, men en rolig kveld, pluss nett-tilgang, er lik..... et par småting: Burts bees hand and foot kit Clean cotton smeltevoks (Men voksen kjøpte jeg på ebay til halv pris, hehe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #330 Del Skrevet 7. juni 2009 Et par must-haves til sommeren: Fuktighetsmaske Solspray til håret Masken ble anbefalt på bloggen til Hilde Christina, og den var jo knallbillig på cheapsmells.com. Et kupp! Solsprayen har jeg bestilt fordi jeg nettopp mottok en hårkur i samme serien (etter turen til Thailand i fjor, så håret mitt ut som en høysåte, frister ikke til gjentakelse...!) som virker kjempegod. Lukter deilig kokos og sommer:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. juni 2009 #331 Del Skrevet 8. juni 2009 Kokos?! Mmmm Kanskje jeg må ha den bare pga. lukten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #332 Del Skrevet 8. juni 2009 Nettopp!! Jeg fikk jo helt strandfølelsen da jeg luktet på tuben.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #333 Del Skrevet 8. juni 2009 Da har jeg bestilt hotell i London, reiser i desember for å feire nyttår der. Her er hotellet vårt: Linden House Reiser også seks dager til byen over alle byer i august, da sammen med mor, mormor og tante. Bor noenlunde samme sted da, bare på et litt dyrere hotell (mor betaler, hehe...) Gleder meg utrooooolig mye til begge turene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. juni 2009 #334 Del Skrevet 9. juni 2009 Åhh to turer til London på menyen, så heldig du er!! Har du bodd på Linden House tidligere? Og hva er planen for nyttårsaften, noe spesielt som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #335 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, jeg vet at jeg er heldig, hehe, men når den ene turen blir betalt av min kjære mor, så er det jo peace of cake å reise til London to genger i året! Jeg har ikke bodd på Linden house før, men det virket som et greit hotell som ligger veldig sentralt, bare 500 m fra Oxford street. I tillegg var frokost inkludert i prisen, som var ca 750 kroner natten for et dobbeltrom. Skal ikke gjøre noe spesielt på nyttår, kommer sikkert til å bestille bord på restaurant og deretter ta ture ut på byen. Jeg er ikke spesielt glad i nyttårsfeiringer i Norge, føler alt er stress og er livredd for fulle folk og raketter, så nyttår i utladet passer meg glimrende. Ooooooog, så blir det masse shopping!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #336 Del Skrevet 15. juni 2009 Da var feriepengene kommet, og det lett misbrukte mastercardet mitt står nå i null;-) Har ellers kjøpt inn: -Solkrem til kropp med faktor 20 og 30 -Durance sitt oppvaskmiddel (økologisk, forurenser ikke og lukter kjempegodt! Durance oppvaskmiddel -En søt blomstervase i glass Må kjøpe i løpet av uken: -Pocketbøker til lesing på stranden i Thailand -Oppblåsbar pute til flyreisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. juni 2009 #337 Del Skrevet 15. juni 2009 Durance skal jeg også gå til innkjøp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. juni 2009 #338 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg vil også teste ut Durance, men lurer fælt på om det gjør samme nytten som andre oppvaskmidler og om det er verdt prisen Er begrenset hva jeg gidder betale for oppvaskmiddel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #339 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg har fra før av Durance sitt vaskemiddel, strykevann og tøymykner for klær, i tillegg til den universellvasken. Flaskene varer kjempelenge og alle produktene lukter GODT! I tillegg er vaskemiddelet for klær det eneste som dreper midd (sies det i hvert fall i reklamen). Jeg kommer aldri til å bytte tilbake til vanlige midler igjen! Endret 15. juni 2009 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. juni 2009 #340 Del Skrevet 15. juni 2009 Åhhh *solgt* Høres nesten for godt ut til å være sant Men jeg må nok ha ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå