Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Jepp, det har du helt rett i! Er jo egentlig helt på tryne å nettopp være kommet hjem fra London, og så begynne å shoppe her hjemme.... Måtte betale rett over tre tusen for veska, den jeg følger med på på ebay ligger på ca 1000, men det er halvannen time igjen av auksjonen.

Har hatt en tur på ikea nå og handlet ny ting for tv´en å stå på. Den er liten og hvit, det var herlig å kaste ut den svære kladeisen jeg har hatt til nå. Kjøpte også noen hvite pynteputetrekk, stearinlys med vaniljeduft, hvite blomsterpotter og rammer med stål/sølvkant. Skal nemlig ha en liten fornying i stuen. Har arvet et gammelt (antikt?) stuebord og sjenk som jeg skal ha inn, og kaste ut noen av de kjedelige masseproduserte Ikeatingene. Spisebordet mitt er også arvet, men jeg har nye, hvite stoler til, og så skal jeg ha hvite vegghyller til alle bøkene mine i stedet for en stående bokhylle. Tror det blir kjempefint med litt nytt og litt gammelt! Dette er tv-bordet jeg fant:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20086682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bichester village var...greit nok, men ike å mye me egentlig. Landsbyen var veldig koselig og ren og pen, og de hadde inne litt nye varer, men ellers var det som et stort salgsmarked. (Og jeg er ikke så begeistret for salg, synes det er rotete og vanskelig å finne fram.) Kjøpte n kjole der, fra Karen Millen, men ellers var det lite som fristet, jeg synes klærne bar preg av at dette var ting som ikke solgte så bra i de "vanlige" butikkene.

Ok, da tror jeg faktisk at vi står over å ta turen ut dit. Hørtes ikke så kjempefristende ut! Tror heller vi går for Spitafields Market...

Nå ble jeg kjempenysjerrig på den Karen Millen-kjolen! Ser frem til å ta en titt på bildene dine... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det, jeg hadde lyst å reise tilbake allerede dagen etter at jeg kom hjem! Utrolig kjekk by!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har vært lite shopping i det siste, men litt er det det blitt:

Mango body butter fra BS.

Brazil nut body butter fra BS.

Sølvfarget regnkåpe med belte i livet og med regnhatt til fra Max Peter.

Endelig fant jeg en regnkåpe jeg likte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regnkåpen hørtes stilig ut! Det er ikke lett å finne snasent regntøy gitt. Men nå burde du både holde deg tørr og snasen på samme tid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ellers så har jeg lovet meg selv å ikke handle noe før jeg reiser til Køben den 7. november. Vet at det kan bli hardt, men... Har funnet ut at jeg har alt jeg trenger av det meste, egentlig. Var jo nettopp på storshopping i London og reiser til New York på nyttårsaften. Kjekt å ha litt oppsparte midler å bruke der, tror jeg!

Det eneste jeg har handlet i det siste er:

Vitaminer og blåbærekstrakt fra Iherb

Ca 20 prøver av Mac pigment i alle regnbuens farger

Hårspray og volumspray fra Tigi på SN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! New York på nyttårsaften! Det høres jo bare kjempespennende ut! :skya: Så heldig du er. Hvor lenge skal du være der da? Er det din første tur til New York?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min første tur, ja, gleder meg noe helt eksepsjonelt! Skal ha fem overnattinger, det er sikkert litt lite, men vi får gjøre det beste ut av dagene vi har. Blir nok masse shopping, pluss at det er jo endel ting en bare må gjøre i NY. Har du vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri vært der, men har alltid drømt om å dra dit. Har utrolig lyst til å svippe innom NY noen dager når vi skal til USA til neste år. Det er bare så kjedelig at det er så langt derifra vi skal...

Selv om 5 dager ikke er så lenge, så er jeg sikker på at det blir en kjempetur. :) En rekker sikkert over det viktigste, eller hva? Er dere mange som skal dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er bare meg og min beste shoppingvenninne, så dette kan bli farlig! :kaklehone:

Vi skal selvfølgelig handle masse, og så må vi jo bare på Den der Sex&the city bussturen! Spise masse god mat og bare oppleve byen! Regner med at det blir fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utrolig stilig den kjolen! Har veldig lyst på den selv, men tror jeg venter til jeg har vært i London med og bestille noe fra H&M. Skal bli spennende og høre om den er like fin i virkeligheten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på den kjolen, men jeg tar liksom ikke sjansen på å kjøpe noe med såpass smalt liv akkurat nå... :ler: Ikke vet jeg hvordan kroppen ser ut etter februar heller. ;) Men den er så fiiiin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er knallfin! Jeg så en som lignet da jeg var i London i august, på New Look, du kan jo gå innom der og se, Karamba. Angret selvfølgelig på at jeg ikke kjåpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er knallfin! Jeg så en som lignet da jeg var i London i august, på New Look, du kan jo gå innom der og se, Karamba. Angret selvfølgelig på at jeg ikke kjåpte den.

Ja, New Look må sjekkes ut! :) Ligger den på Oxford Street?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...