Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Er det sånn..uansett at om en gutt er interessert eller sånt at han tar kontakt uansett? Jeg har nemlig en kamerat som jeg i de to åra vi har kjent hverandre "alltid" hooker opp sammen når vi er ute. Har aldri hatt sex med han, men vi har klina veldig masse, liggi i senga og kost og "gjort litt andre småseksuelle ting"! :-p haha..hørtes dumt ut.. det skjer jo så klart overhodet ikke hver gang vi er ute, noe som har vært ofte..men vi finner alltid tilbake til hverandre. Utenom fest så henger vi sammen i vennegjengen, aldri alene vi to..men vi er utrolig like og "klikker" veldig bra sammen. Jeg føler at kjemien mellom oss er helt ekstrem...uten å utdype dette i klisjefyllte scenarioer, og det interessante her..er at folk rundt oss, veldig mange folk rundt oss..uavhengig av hverandre, om de kjenner oss godt, litt, eller egentlig ikke i det hele tatt tar det for gitt at vi er sammen eller noe i den retningen. Og det uten at vi nødvendigvis har dansa, kyssa eller noe sånt i nærheten av dem. Og i vennegjengen vår så er vi mange jenter, så han er jo som regel også sammen med de, så det er ikke fordi han og jeg går alene steder at folk trekker konklusjoner.. Det har skjedd konsekvent på mange forskjellige steder og i ulike miljøer i løpet av de åra at "alle" bare ser at det er noe mellom oss! Det er ganske sykt... Og det er jo akkurat det jeg også føler så utrolig sterkt. Men, det er alltid et men.. Jeg har etter mye om og men snakka med han om dette.. litt. Selvfølgelig var jeg litt full da jeg tok samtalen, men jeg klarte å få frem at jeg liker han litt mer enn bare litt da. Han klarte vel så og si å presse det ut av meg..for han skjønte det liksom... Vi hadde en lang samtale, men jeg fikk ikke noe særlig ut av han om hva han ville..så jeg tolket det dithen at han ikke følte d var noe. Men når jeg konfronterte han med det..så sa han at han syns d var så vanskelig, og han kunne ikke si at det ikke var noe osv...han bare visste ikke.. Han er forøvrig også en person som aldri aldri snakker om følelser. klarer knapt å si til folk at han gruer seg til en eksamen f.eks...hvis dere skjønner... Så gikk d en periode vi ikke var så mye sammen av årsaker som ferie osv, men så kom tiden da vi måtte henge sammen igjen og det skjedde jo ting. Jeg klarte å snakke enda en gang og da klarte jeg å presse han til å si at han ikke ville noe med meg. Men vi er jo veldig gode venner. det er ikke det. Etter denne samtalen så prøvde jeg bevisst å unngå han litt, men d tok jo ikke lang tid før han så jeg kline med en annen fyr og da var han pån igjen! Så lenge var vi enige om å ikke rote mer lissom... Det er så romantisk når vi holder p også... Jeg er vel sikkert helt fantastisk naiv..jeg ser jo alle mulighetne om at han "utnytter" det bare for å kline, men siden han liksom ikke får seg noe mer så er jo det litt rart, og han er aldri typen som prøver seg på noen eller er av den typen når han er ute...mer bare full og tøyser med kompiser og venner ogsånt. Han har jo blitt med en dame eller to hjem, men det har skjedd kanskje to ganger så lenge jeg har kjent han.. Og han er heller ikke typen til å drive å sende meldinger osv. til noen..han venter til noen kontakter han og da svarer han jo og er helt med liksm...så jeg bare lurer på om gutter kan være interessert uten å være helt pån å sende meldinger tre ganger i timen osv!! Får liksom inntrykk av det..men d er vel gjerne mer fjortissene som holder på sånn:-p
Cognizance Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Er det sånn..uansett at om en gutt er interessert eller sånt at han tar kontakt uansett? ... så jeg bare lurer på om gutter kan være interessert uten å være helt pån å sende meldinger tre ganger i timen osv!! Får liksom inntrykk av det..men d er vel gjerne mer fjortissene som holder på sånn:-p Til det første: Nei. Til det andre: Ja. Men alt du skriver i midten tyder på at han ikke er interessert. Synes nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå