kristine 80 Skrevet 23. april 2003 #1 Skrevet 23. april 2003 Hvis dere fikke velge mellom alle steder og avkroker som er å oppdrive. Hvor ville du dratt. Jeg er ikke helt sikkert, vet ikke hvor det er mest barnevennlig! Kanskje dubai og levd luksus en stund
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2003 #2 Skrevet 23. april 2003 Hvis jeg kunne velge ett sted i hele verden, så måtte det bli Los Angeles! Kommer meg nok aldri dit pga min flyskrekk, men det hadde vært innmari morsomt! :D
ivanka Skrevet 23. april 2003 #3 Skrevet 23. april 2003 laos tibet new zeeland hawaii island barnevennlighet ikke tatt med i betraktning.
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #4 Skrevet 24. april 2003 Safari i Sør-Afrika eller Botswana Australia Peru og Bolivia Færøyene og Island er noen av stedene jeg drømmer om å reise til. (men jeg trenger ikke å dra til barnevennlige steder).
aline Skrevet 24. april 2003 #5 Skrevet 24. april 2003 - Australia - Italia - Svalbar (skal til vest-afrika i jan.-feb. så der blir det ønske etterkommet, derfor ikke listet opp Afrika i denne omgang.) (ikke tenkt barnevennlig.)
monja Skrevet 24. april 2003 #6 Skrevet 24. april 2003 Dubai høres flott ut.... .......ellers frister Skottland Australia USA (bilferie USA from coast to coast) Ahhh.....*drømmer*
Snehvit Skrevet 24. april 2003 #8 Skrevet 24. april 2003 Av steder jeg har vært og som jeg gjerne vil tilbake til, må Tulum på Yucatan-halvøya i Mexico og Similan Islands (skikkelig dykkeparadis med kritthvite pudderstrender og tusenvis av fargerike fisker) i Thailand være tilnærmet paradis.
myagi Skrevet 24. april 2003 #9 Skrevet 24. april 2003 New York Kina Italia Island London Irland + kanksje er urørt øde øy.
Malou Skrevet 24. april 2003 #10 Skrevet 24. april 2003 For øyeblikket står Provence/Nice og Toscana/Roma høyt på ønskelisten. Trenger ikke dra så langt vekk for å finne "drømmen" jeg. Av fjærnere reisemål kunne jeg godt tenke meg å reise til Sør-Amerika, usikker på destinasjonen. Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #11 Skrevet 24. april 2003 Cuba og Irland, har vært begge steder før og elsket det! En liten gresk landsby med hyggelig taverna ved stranden..... Gaustadtoppen i fint vær. New Zealand Paris Amsterdam Mexico Stockholm Hardangervidda Og sikkert mange andre steder.
Arwen Skrevet 24. april 2003 #12 Skrevet 24. april 2003 Hawaii - Maui (bryllupsreisen går sansynligvis dit) 8)
Gjest Diva Skrevet 25. april 2003 #13 Skrevet 25. april 2003 De Arabiske Emirater Marokko Tunisia Hawaii Cook Islands Tahiti Samoa New Zealand Australia Thailand Kina (dog, er ikke helt gira fortiden,- tror jeg venter til de har blitt kvitt SARS,- hvis de noen gang blir kvitt den da...) Irland Skottland England Frankrike India Canada (ikke Toronto, men til en venninne i Vancouver- undres på om det er trygt ?)
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #14 Skrevet 25. april 2003 Jeg har ennå ikke vært i Roma og vil gjerne til Lourdes også jeg. Men synes at Vietnam høres veldig interessant ut også.
Joplaya Skrevet 25. april 2003 #15 Skrevet 25. april 2003 Sør Afrika - ingen tvil, og der skal jeg en vakker dag :D
Gjest Samara Skrevet 25. april 2003 #16 Skrevet 25. april 2003 Costa Rica er et av favorittlandene, skulle gjerne reist tilbake dit. Ellers så står disse høyt på ønskelisten: - Cuba - Trinidad og Tobago - Hellas (øyhopping) - Kina (men enig med Diva, ikke så fristende i disse SARS-tider...) - Australia - Irland
:-) anna Skrevet 1. mai 2003 #17 Skrevet 1. mai 2003 Bare dropp med av i Italia et sted så er jeg lykkelig... Da skulle jeg satt meg på en fortauskafe i en trang gate og lest i en bok med en god kaffeting med melk og sukker. mmmmmm
Gjest Poirot Skrevet 1. mai 2003 #18 Skrevet 1. mai 2003 Taquile. En bil fri og strøm fri øy i Titicacasjøen i Peru, med verdens klareste (kalde) vann og luft, geiter, åkrer og bønder. Herlig...... 1 natt var så alt for lite *angrer sårt* Ellers vil jeg gjerne til Vietnam og Sibir (av en eller annen syk grunn!). Liker meg på reise på landsbygder.
Gjest M-ling Skrevet 1. mai 2003 #19 Skrevet 1. mai 2003 Jeg vil veldig gjerne dra til Irland en gang. Andre steder: Nigeria, Tibet, Italia...
Gjest ButtHead Skrevet 1. mai 2003 #20 Skrevet 1. mai 2003 Ville ha dratt til NY. Vet ikke hvorfor, det bare frister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå