Gå til innhold

Er du lykkelig?

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Uforbederlig optimist

Du er en uforbederlig optimist. Det betyr ikke at du alltid er i sprudlende humør. Du kan også ha det vanskelig. Men da tar du tak i det. Du vet at man fokuserer på problemer, man lukker ikke øynene for dem. Den energien du har får du fra dine livserfaringer. For du har lyktes med å overvinne flere vanskeligheter i livet ditt allerede. Noen ganger har du tapt, men du vet at du kan komme igjen. Du gir aldri opp.

Dette fikk jeg, Hva får dere?

http://www.kk.no/php/art_spor.php?id=2394064&aid=396351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lykkelig , men i forhold til den testen så syntes jeg de fleste spørsmålene ikke hadde noe svaralternativ som passet til det jeg mener , så jeg tok ikke testen .

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Jeg fikk akkurat samme svar som deg, Mysticgirl, og det stemmer på en prikk, slik jeg oppfatter meg selv.

Skrevet

Jeg tok ikke testen, men jeg vil si: Pessimist med lykkelige øyeblikk. :)

Skrevet
Jeg er lykkelig , men i forhold til den testen så syntes jeg de fleste spørsmålene ikke hadde noe svaralternativ som passet til det jeg mener , så jeg tok ikke testen .

Helt enig!

Jeg er også lykkelig, og også en (for mange) irriterende og ukuelig optimist, men jeg fant ikke svaralternativer som passet meg på veldig mange av spørsmålene!

Og når det er to påstander i ett spørsmål, og jeg ønsker å svare ja på den ene påstanden, og nei på den andre, vel... da blir det bare feil. :)

Gjest *marie*
Skrevet

Jeg fikk:

Litt optimist

Du tror på positiv kraft, at et optimistisk livssyn gjør livet lettere. Men du satser ikke hundre prosent for din egen del. Bare av og til orker du å gi tilstrekkelig energi. Å ta ansvar for eget liv krever innsats, stahet og vilje til å nå målet. Du skylder på uflaks, eller på at maktene går deg imot. Andre kan, men du har skjebnen din imot deg, tenker du. Og så flyr du inn i dagdrømmene. Gjør dem virkelige!

Føler at jeg er mye mer optimistisk.

Og lykkelig-det er jeg i alle fall.

Skrevet

Litt optimist

Du tror på positiv kraft, at et optimistisk livssyn gjør livet lettere. Men du satser ikke hundre prosent for din egen del. Bare av og til orker du å gi tilstrekkelig energi. Å ta ansvar for eget liv krever innsats, stahet og vilje til å nå målet. Du skylder på uflaks, eller på at maktene går deg imot. Andre kan, men du har skjebnen din imot deg, tenker du. Og så flyr du inn i dagdrømmene. Gjør dem virkelige!

Stemmer ikke helt.. jeg tror ikke man har skjebnen i mot seg.

Skrevet

Jeg likte heller ikke helt den testen, den ble for snever og bastant i svarene for min smak.

Men, ja, jeg er lykkelig. :)

Skrevet
Uforbederlig optimist

Du er en uforbederlig optimist. Det betyr ikke at du alltid er i sprudlende humør. Du kan også ha det vanskelig. Men da tar du tak i det. Du vet at man fokuserer på problemer, man lukker ikke øynene for dem. Den energien du har får du fra dine livserfaringer. For du har lyktes med å overvinne flere vanskeligheter i livet ditt allerede. Noen ganger har du tapt, men du vet at du kan komme igjen. Du gir aldri opp.

Dette fikk jeg, Hva får dere?

http://www.kk.no/php/art_spor.php?id=2394064&aid=396351

Tjihi, jeg fant ikke den testen jeg, men fant noen andre tester!

Hvor er DIN test? :)

Gjest Spadamen
Skrevet
Uforbederlig optimist

Vel, det er sånn eg lika å tru at eg er.

Skrevet

Uforbederlig optimist

Skrevet

Uforbederlig optimist

:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Samme som TS... men en rar tet det der... viste ikke helt hva jeg skulle svare hele tiden...

Skrevet (endret)

Jeg ble litt optimist, men på flere av spørsmålene hadde jeg ikke mulighet til å svare det jeg egentlig mente.. menmen, jeg er lykkelig fordet jeg :-D

Endret av Reka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...