Gjest Mysticgirl Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Uforbederlig optimist Du er en uforbederlig optimist. Det betyr ikke at du alltid er i sprudlende humør. Du kan også ha det vanskelig. Men da tar du tak i det. Du vet at man fokuserer på problemer, man lukker ikke øynene for dem. Den energien du har får du fra dine livserfaringer. For du har lyktes med å overvinne flere vanskeligheter i livet ditt allerede. Noen ganger har du tapt, men du vet at du kan komme igjen. Du gir aldri opp. Dette fikk jeg, Hva får dere? http://www.kk.no/php/art_spor.php?id=2394064&aid=396351
mamut75 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er lykkelig , men i forhold til den testen så syntes jeg de fleste spørsmålene ikke hadde noe svaralternativ som passet til det jeg mener , så jeg tok ikke testen .
Gjest Gjest-M- Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk akkurat samme svar som deg, Mysticgirl, og det stemmer på en prikk, slik jeg oppfatter meg selv.
Gjest Pax Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg tok ikke testen, men jeg vil si: Pessimist med lykkelige øyeblikk.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er lykkelig , men i forhold til den testen så syntes jeg de fleste spørsmålene ikke hadde noe svaralternativ som passet til det jeg mener , så jeg tok ikke testen . Helt enig! Jeg er også lykkelig, og også en (for mange) irriterende og ukuelig optimist, men jeg fant ikke svaralternativer som passet meg på veldig mange av spørsmålene! Og når det er to påstander i ett spørsmål, og jeg ønsker å svare ja på den ene påstanden, og nei på den andre, vel... da blir det bare feil.
Gjest *marie* Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk: Litt optimist Du tror på positiv kraft, at et optimistisk livssyn gjør livet lettere. Men du satser ikke hundre prosent for din egen del. Bare av og til orker du å gi tilstrekkelig energi. Å ta ansvar for eget liv krever innsats, stahet og vilje til å nå målet. Du skylder på uflaks, eller på at maktene går deg imot. Andre kan, men du har skjebnen din imot deg, tenker du. Og så flyr du inn i dagdrømmene. Gjør dem virkelige! Føler at jeg er mye mer optimistisk. Og lykkelig-det er jeg i alle fall.
mysan Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Litt optimist Du tror på positiv kraft, at et optimistisk livssyn gjør livet lettere. Men du satser ikke hundre prosent for din egen del. Bare av og til orker du å gi tilstrekkelig energi. Å ta ansvar for eget liv krever innsats, stahet og vilje til å nå målet. Du skylder på uflaks, eller på at maktene går deg imot. Andre kan, men du har skjebnen din imot deg, tenker du. Og så flyr du inn i dagdrømmene. Gjør dem virkelige! Stemmer ikke helt.. jeg tror ikke man har skjebnen i mot seg.
Tabris Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Jeg likte heller ikke helt den testen, den ble for snever og bastant i svarene for min smak. Men, ja, jeg er lykkelig.
Gjest Pato Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Uforbederlig optimist Du er en uforbederlig optimist. Det betyr ikke at du alltid er i sprudlende humør. Du kan også ha det vanskelig. Men da tar du tak i det. Du vet at man fokuserer på problemer, man lukker ikke øynene for dem. Den energien du har får du fra dine livserfaringer. For du har lyktes med å overvinne flere vanskeligheter i livet ditt allerede. Noen ganger har du tapt, men du vet at du kan komme igjen. Du gir aldri opp. Dette fikk jeg, Hva får dere? http://www.kk.no/php/art_spor.php?id=2394064&aid=396351 Tjihi, jeg fant ikke den testen jeg, men fant noen andre tester! Hvor er DIN test?
Gjest Spadamen Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Uforbederlig optimist Du er en uforbederlig optimist. Det betyr ikke at du alltid er i sprudlende humør. Du kan også ha det vanskelig. Men da tar du tak i det. Du vet at man fokuserer på problemer, man lukker ikke øynene for dem. Den energien du har får du fra dine livserfaringer. For du har lyktes med å overvinne flere vanskeligheter i livet ditt allerede. Noen ganger har du tapt, men du vet at du kan komme igjen. Du gir aldri opp. Vel, det er sånn eg lika å tru at eg er.
Alive Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Uforbederlig optimist Du er en uforbederlig optimist. Det betyr ikke at du alltid er i sprudlende humør. Du kan også ha det vanskelig. Men da tar du tak i det. Du vet at man fokuserer på problemer, man lukker ikke øynene for dem. Den energien du har får du fra dine livserfaringer. For du har lyktes med å overvinne flere vanskeligheter i livet ditt allerede. Noen ganger har du tapt, men du vet at du kan komme igjen. Du gir aldri opp.
DDuck Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 Samme som TS... men en rar tet det der... viste ikke helt hva jeg skulle svare hele tiden...
Gjest Reka Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg ble litt optimist, men på flere av spørsmålene hadde jeg ikke mulighet til å svare det jeg egentlig mente.. menmen, jeg er lykkelig fordet jeg :-D Endret 17. februar 2008 av Reka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå