Gå til innhold

Finnes dette noe sted?????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss i februar til neste år.

Ingen av oss har vært gift før, og vi er begge litt håpløse når det gjelder å komme igang med disse forberedelsene.

Vi har lyst til å feire litt spesielt, vi skal ha full pakke - det vet vi - og vi er innstilt på å betale det det måtte koste for å få dette bryllupet vårt akkurat slik vi ønsker det - uansett kostnad.

Jeg har bodd i England i 4 år og vet at det florerer med bryllupsbyråer som tar seg av hele eller deler av bryllupsforberedelsene og lurer på om hvor jeg kan finne tilsvarende her i Norge.

Vi bor i Sør-Norge.

Håper noen kan svare meg på dette.

Stilige sider dette forresten, har ikke sett disse før!

Finnes det andre internettsider for oss " kommende bruder"?

Vet noen forresten om det er bryllupsmesser eller brudeshow noe sted fremover?

Kos dere i finværet! 8)

Hilsen

Thale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset - var inne og tittet - magre og heller triste greier - ihvertfall ikke akkurat det jeg er på jakt etter!

Ellers takk!

Setter pris på om noen har noen bedre tips å komme med - jeg trenger ingen til å bare gi meg råd om hva jeg skal gjøre, men hele pakken utifra hvordan vi ønsker oss bryllupsdagen vår etc... !

Råd kan jeg få fra hvem som helst - jeg trenger både råd,veiledning,kreativitet og action!!!

Hjelp!

Mvh.

Thale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest June W

Jeg er bare innom her som gjest, på vill leting etter forslag til hva jeg kan ha på meg til bryllupet jeg skal i på slutten juni. ( Åpen for alle forslag!!! ) :(

Kan nevne til deg at dette brudeparet jeg skal i bryllup til har brukt et bryllupsbyrå som heter BryllupsCompagniet.

De holder visst til like utenfor Oslo men arrangerer land & strand rundt, slik jeg har forstått.

De har visst stått for det aller meste i dette tilfellet - brudeparet selv skryter ihvertfall uhemmet, så da stoler jeg selvfølgelig på det!

Ringte bruden opp nå, og fikk e-mail adresse du kan prøve:

Jeg håper dette kan være til hjelp??

I henhold til våre regler, kan vi ikke legge ut e-postadresser i innleggene. De kan man legge i profilene, eller man kan utveksle pm, men da må du være registert bruker.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i svangerskapspermisjon nå, men jobben min har bestått veldig mye av eventplanlegging. Jeg går med en liten gründerspire i magen og har veldig lyst til å starte et lite firma. For å hjelpe til med bl.a. bryllupsplanlegging. Jeg har mange ideer, og hjelper gjerne til med hele arrangementet.

Det er ikke tillatt å legge ut mailadresser i forumet!

Opprett heller en profil og legg ut adressen der.

Lea (mod)

:) Katy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindasnartgift

Har også lest mye positivt om BryllupsCompagniet;sjekket hjemmesidene dere,de var under oppdatering - er visst snart ferdige - prøv å se på:

www.bryllupscompagniet.com

Lykke,lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte et byrå som heter BryllupsCompagniet vi også - jeg var blandt annet invitert på en "brude-weekend " sammen med 10 andre bruder ( + forlovere / venninde/ mor ) og var bl.annet på brudekjolekjøp.

Fikk en fantastisk rabatt pga. vårt kundeforhold med dette byrået.

Kjøpte en brudekjole som har vanlig leiepris på kr. 8000,- for kroner 3.500,- Helt knall, og minne for livet! Har fremdeles kontakt med en del av de andre som var med - 4 av oss gifter oss på samme dag!!

Vi gifter oss for øvrig den 3. mai!!

Hei & hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...